Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ville sjekket at man kan ta av trekket og få vasket det i maskinen ifbm valg av nestEr det noen som har erfaring med babynest? Har lyst på en nøytral farge men tenker litt på hvilken farge man burde bruke på innsiden mtp søl osv? hvit er jo nydelig men det er ikke sikkert den er hvit så veldig lenge?
I mitt første svangerskap hadde jeg et som jeg kjørte på finvask i vaskemaskina når det ble litt skittent. Det var rosa inni, så det viste sikkert ikke kjempegodt, men jeg så av og til at det ble litt misfarget. Vet ikke om alle nest kan vaskes i maskin, men det fungerte helt fint sist i alle fallEr det noen som har erfaring med babynest? Har lyst på en nøytral farge men tenker litt på hvilken farge man burde bruke på innsiden mtp søl osv? hvit er jo nydelig men det er ikke sikkert den er hvit så veldig lenge?
Tenkte å kjøpe et hvor trekket kan tas av. Så nå står jeg mellom ensfarget eller mønstret. Mulig mønster vil skjule eventuelle flekker som ikke forsvinner i vask? Vanskelig valg. Føle man vil ha noe som varer og ikke blir flekkete når noen av dem er såpass dyre...I mitt første svangerskap hadde jeg et som jeg kjørte på finvask i vaskemaskina når det ble litt skittent. Det var rosa inni, så det viste sikkert ikke kjempegodt, men jeg så av og til at det ble litt misfarget. Vet ikke om alle nest kan vaskes i maskin, men det fungerte helt fint sist i alle fall![]()
Jeg betalte 359,- for min som er kjempefin til frøkna som kommer.Syns det er stiv pris på babynest som er fine på nett, eller er det kun eg som er sær?
Over 1000,- lappen ..