Babynest

Skal kjøpe det denne gangen! Fant noen veldig søte på jollyroom

I forhold til hva det koster å lage selv så synes jeg ikke de er så dyre. Vi tenkte vi skulle bestille men har ikke helt bestemt meg for hvilken type.

Dette har jeg sydd i gave. Når jeg får vite kjønn så skal jeg kjøpe inn stoff Brukte kun noen timer på det. Er andre jeg har sydd. Det som er vanskelig er å sy på sløyfebånd og blonder der sømmen blir rett og ikke sikk sakk:hilarious:

Vedlegg

• 62FBA150-8AE1-40EA-85D7-C1BD4AD84735.jpeg
    62FBA150-8AE1-40EA-85D7-C1BD4AD84735.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 18
Eg har veldig lyst til å bestilla av ei lokal dame som syr babynest her er bur! Syns dette var heilt nydelig, å håper ho kan lage eit sånt til meg:angelic:6A0BAA95-957E-4509-9221-2C04CEBC0AAB.png

Er det noen som har erfaring med babynest? Har lyst på en nøytral farge men tenker litt på hvilken farge man burde bruke på innsiden mtp søl osv? hvit er jo nydelig men det er ikke sikkert den er hvit så veldig lenge?

Har kjøpt easygrow! Lånte et til første og liker at jeg kan bruke «pølsa» til gravidpute nå og til ammepute senere. Nå var det med madrass også så det blir mer stødig hvis du vil flytte rundt på det! Har også hørt at det er det eneste som er «godkjent» til bruk i senga til samsoving, men vet ikke om det stemmer altså :angelic:

Er det noen som har erfaring med babynest? Har lyst på en nøytral farge men tenker litt på hvilken farge man burde bruke på innsiden mtp søl osv? hvit er jo nydelig men det er ikke sikkert den er hvit så veldig lenge?
Jeg ville sjekket at man kan ta av trekket og få vasket det i maskinen ifbm valg av nest:) Jeg vet at voksi sitt premium nest kan demonteres og vaskes. Sist hadde jeg et hjemmesydd et og da måtte jeg putte hele nestet i maskinen og det ble utrolig stygt etterhvert da jeg ikke fikk til å fordele vatten i pølsa rundt godt nok etter vask. Det ble en del søl i mitt, både gulp og urin. Selv om jeg hadde kluter under hodet så klarte ikke det å ta unna alt, og tisselaken er ikke anbefalt under hodet heller. Så jeg tror jeg går for voksi sitt denne gangen:)

Jeg har fått låne babynest, selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt å bruke det fordi LUB mer eller mindre fraråder det. Når jeg fikk tilbudet tenkte jeg at jeg kanskje kan bruke nest på dagtid. Men i dag når jeg så nærmere på det kom jeg på at det er madrass inni, og det skal man jo ikke arve...så da ble jeg usikker igjen! Hva synes andre om å arve/låne nest?

I mitt første svangerskap hadde jeg et som jeg kjørte på finvask i vaskemaskina når det ble litt skittent. Det var rosa inni, så det viste sikkert ikke kjempegodt, men jeg så av og til at det ble litt misfarget. Vet ikke om alle nest kan vaskes i maskin, men det fungerte helt fint sist i alle fall :)

I mitt første svangerskap hadde jeg et som jeg kjørte på finvask i vaskemaskina når det ble litt skittent. Det var rosa inni, så det viste sikkert ikke kjempegodt, men jeg så av og til at det ble litt misfarget. Vet ikke om alle nest kan vaskes i maskin, men det fungerte helt fint sist i alle fall :)
Tenkte å kjøpe et hvor trekket kan tas av. Så nå står jeg mellom ensfarget eller mønstret. Mulig mønster vil skjule eventuelle flekker som ikke forsvinner i vask? Vanskelig valg. Føle man vil ha noe som varer og ikke blir flekkete når noen av dem er såpass dyre...

Fikk et heime laga sisst, brukte det masse og kommer til å bruke det nå også. Vasker heile nestet i vaskemaskinen.

Back
Topp