Babynest

Nei de er ganske dyre:confused: men de er helt klart verdt det! xsmile9 vi hadde ekstra lang sist gang sånn at den varte mye lengre enn med første, skal gjøre det samme denne gangen xsmile9

De trenger nødvendigvis ikke være så dyre. Barnas Hus har noen til rundt 500 kr ;) De med diverse pynt og evt skrift på trekker såklart opp prisen..

Hvilken anbefaler dere? Hadde en sleepyhead deluxe eller hva den het sist . Sett litt på Voksi sin premium babynest men usikker. Vil gjerne ha en som varer noen mnd :happy:

Jeg skal sy mitt eget. Bare stoff, madrass, blonder, silkebånd og fyllvatt kommer på rundt 500kr så syndes ikke 1000kr for et ferdig babynest er så gale :)

1000kr er ok pris for de flotte hjemmesydde babynestene som jeg har sett på nett. De har ofte 20% også. Følg med på kampanjer.
Men finnes rimeligere alternativer. Som nevnt over. Da er de gjerne mindre i «pølsen» rundt neste og ikke unik. Da de er masse produsert. Sydd egen til de to første barna og i barselgaver til venner. Dyrt å sy selv. Totalt kommet på 500-700 i materiale og det krever tid. Så denne gangen skal vi bestille har jeg bestemt. Rett og slett for jeg ikke har tid og føler materiale er dyrt uansett. Så kan like gjerne få den ferdig hjem. Hehe. Anbefale babyneSt på det sterkeste. Brukt lenge og mye. Så absolutt en verd investeringen :) syns jeg

Hadde til nr 2 og skal definitivt ha til neste og. Hadde hjemmelaget sist, ble fort lite.. så skal kjøpe nytt nå:joyful:

Ser de har på wish til 200-300. Noen som hadde turt å bestilt derfra, eller er det no-go? :stop::shy:

Ser de har på wish til 200-300. Noen som hadde turt å bestilt derfra, eller er det no-go? :stop::shy:
Jeg hadde ikke gjort det, men du må nesten bestemme selv :p

Tror ikke du får de med det første. Det meste er fra Kina og det tar evigheter før du får noe pga korona situasjonen. Jeg bestilte noe i mars, venter ennå.

Jeg har hørt at det fra voksi skal være bra, vurderer å kjøpe det:) sist hadde jeg et hjemmesydd et, men etter x antall runder i vaskemaskinen pga gulping og andre kroppsvæsker så ble det ganske stygt og ujevnt:)

Babynest er verdt prisen.. men du kan finne noen flotte brukte babynest på Finn.no. Prisen starter vel på 50kr og går oppover..

Har ikke brukt babynest til mine. Så tror ikke jeg skal ha denne gangen heller. Når bruker man det? Og til hva? Skjønner ikke helt greia..

Har ikke brukt babynest til mine. Så tror ikke jeg skal ha denne gangen heller. Når bruker man det? Og til hva? Skjønner ikke helt greia..

• Babynest skaper et lunt, varmt og trygt miljø som minner om tiden i mammas mage.
• Med et babynest blir det ofte lettere å lære de små å sove i sin egen seng.
• Et babynest hjelper med anbefalingen om at barn bør sove på ryggen den første tiden.

Vær obs på at det ikke er så høye kanter og tett rundt hodet til babyen, at det ikke kommer nok oksygen til. Noen baby nest har jo sånn snøring i fotenden, legg evt babyens hode/skuldre i denne enden litt utenfor selve "pølsa" om dere tenker å bruke den i seng (altså bruke den feil vei).

Finnes rimeligere typer også, men de som er ekstra fine koster fort rundt tusenlappen. Men husk at du har det lenge, det er ikke som en body som blir for liten etter en måned liksom :)

Back
Topp