Babynest

Cupcake90

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Hadde ikke dette til storebror men har lyst på nå. Til dere som har, eller har bestemt dere for en. Hvilken har dere? Hva bør jeg se etter når jeg leter?

Så harde kanter som mulig, ikke noe tråder eller sånt. Et brukt HUG babynest (selges ikke lenger) er bra, ellers er voksi sitt noe lignende.

Jeg lagde selv sist og var utrolig praktisk å ha i sofa osv. De jeg lagde hadde helt harde/faste kanter:)

Jeg har også laga før og blir å gjøre det igjen denne gangen. Fyller godt i kantene, slik at dem er harde.

Et tips er å ha et som kan åpnes nederst (borrelås/snøring eller liknende). Da kan du bruke det mye lenger hvis du som meg skulle få en lang baby;)

Vil helt klart anbefale Sebra sitt, harde kanter - lett å ta av trekket for å rengjøre madrassen pluss pluss. Vi hadde dette sist, og skal kjøpe nytt nå :-)

Vi har voksi sitt etter storebror. Harde kanter og null snorer. Vi var veldig fornøyd med det, og skal enten bruke det på nytt eller kjøpe likt til lillesøster. Alt ettersom hvordan det har tålt boden, og om det virker fint etter storebror :)

Vi fikk av farmor sist. Faste kanter og snøring nederst var ypperlig :) PS. snøringen var for kort til at hun kunne viklet seg inn i den om hun eventuelt - og mot all formodning - skulle ha klart å snu seg.

Back
Topp