Babynest

Henrihet

Andre møte med forumet
hei!

Jeg lurer på om dere har tenkt til å ha babynest til babyen? Jeg følte det var helt livsnødvendig til de første to! Må få tipse dere om et som et helt fantastisk! Jeg fant det på bloggen til villapaprika, og hun var også veldig fornøyd!
Hun har supergode priser på mange varianter, og de er i økologisk bomull og lin! Knallfine, rett og slett. Www.napnest.no er adressen. Jeg fikk mitt på 3 dager og er SÅ fornøyd! Legger ved et bilde som jeg tok på barnerommet.25680745-24B6-475D-BF95-1435EF3AF3D9.jpeg

Veldig fint babynest!

Jeg skal sy mitt eget babynest, så får jeg det akkurat slik jeg vil ha det. Sydde et til bestevenninna mi og hun har brukt det masse, så det kommer nok til å bli godt brukt her også ! :)

Veldig fint babynest!

Jeg skal sy mitt eget babynest, så får jeg det akkurat slik jeg vil ha det. Sydde et til bestevenninna mi og hun har brukt det masse, så det kommer nok til å bli godt brukt her også ! :)
Det et jo en superfin gave, da! Og ikke minst en fin ting å gjøre i ventetiden lykke til!

Sydde selv til forrige, så bruker det om igjen :)

Jeg hadde ikke til første. Men hadde til nr 2. Forstår ikke hvordan jeg klarte meg uten. Det var helt fantastisk å bruke så lettvint.

Jeg har litt lyst til å sy et eget, men ender vel opp med å kjøpe med mindre jeg blir veldig inspirert i løpet av høsten. Er ikke noe håndverksguru, men tror jeg skal få det til hvis jeg prøver. Virker jo veldig praktisk, så har bestemt meg for at jeg vil ha et i alle fall!

Dette fantes ikke i Norge da jeg fikk de to eldste, men er sikker på at vi skal kjøpe denne gangen :)

Ja, jeg sydde mitt selv. Og bukte det både i senga og i sofaen mens han var liten. Skal gjøre det samme denne gangen, for det føltes helt nødvendig, hehe ;)

Jeg har litt lyst til å sy et eget, men ender vel opp med å kjøpe med mindre jeg blir veldig inspirert i løpet av høsten. Er ikke noe håndverksguru, men tror jeg skal få det til hvis jeg prøver. Virker jo veldig praktisk, så har bestemt meg for at jeg vil ha et i alle fall!
Jeg sydde mitt selv og jeg har ikke drevet veldig mye med symaskin. Brukte youtube der jeg synes det ble litt vanskelig så det gikk helt fint. Veldig gøy å vite at den er hjemmesydd da ;)

Jeg hadde babynest til første, men ble ærlig talt ikke så frelst som det virker som om "resten av verden" er :p Brukte det litt i starten, men det ble aldri noen greie her. Men jeg har det jo da, får se om det blir mer brukt med nestemann, men tror egentlig ikke det.

Jeg sydde mitt selv og jeg har ikke drevet veldig mye med symaskin. Brukte youtube der jeg synes det ble litt vanskelig så det gikk helt fint. Veldig gøy å vite at den er hjemmesydd da ;)

Mulig jeg prøver meg! Skal nok få det til, men spørs om jeg føler meg motivert. Men er enig i at det er hyggelig at det er hjemmelaget!

Mulig jeg prøver meg! Skal nok få det til, men spørs om jeg føler meg motivert. Men er enig i at det er hyggelig at det er hjemmelaget!
Skjønner. Man må jo ha litt motivasjon for å gå i gang også. Fins mange fine å få kjøpt også :happy: skal jo være hyggelig å gjøre håndarbeid og ikke noe man presser gjennom. ;)

Jeg skal ha babynest, ikke til å ha i senga, men til bruk i sofaen. :)

Jeg har i fra førstemann og bruker det denne gangen også :) Det ble brukt hele tiden. Både i senga og i soffaen :)

Babynest var virkelig gull verdt til nr 1 :D Brukte det som regel i sofaen :)

Vi brukte det mye til førstemann, og kommer nok til å bruke det nå også :)

Back
Topp