Babynest

Vi har et,veldig fornøyd m det og førstemann bodde praktisk talt i det de første mnd.. Men det var en gave så vet ikke hvor det kom fra, tror det var sydd av en privatperson som lager dem for salg over nett. Uansett, anbefales! :)

Ingen erfaring, men vurderer og kjøpe det[emoji4]

Jeg kommer til å lage meg et. Hadde ikke med første, men ser at det hadde kanskje vært fint :-)

Vi hadde til førstemann, brukte det MYE de første seks månedene! Helt i starten sov hun i nestet oppi sprinkelsengen, og hun sov stort sett i det på dagtid, enten i sofaen eller på en matte på gulvet. Hun vokste jo ut av det etter hvert, men da åpnet vi bare i bunnen så beina stakk ute. Da hun var seks måneder begynte hun imidlertid å rømme ut av nestet, så da var det ikke noen vits i lenger. [emoji23]

Jeg har bestilt fra brumlebarn, men ikke fått det enda. Har venninner som mente det var gull verdt, så vi tenkte å prøve :)

Jeg hadde ikke til nr en og ho var så avhengig av å ha noe tett rundt seg, så til nr 2 ble det kjøpt inn og var flittig i bruk. Kommer også til å bruke babynestet denne gangen [emoji4] Handlet på lilleverden.no [emoji6]

Laget nest til vesla. Det er kanskje ikke det peneste, men det funker såå bra :-) hadde det nellom oss i sengen, så da ble det en barriære mellom oss og henne også(spesielt pappaen kanskje, som ikke sover like lett) hadde det med overalt :)

Hadde ikke til forrige men vil gjerne ha til denne så storesøster har klar grense hvor hun skal holde seg vekk fra

Skal anskaffe meg det :)

Bestillte meg et fra brumlebarn for noen uker siden når det var tilbud, gleder meg til å ta det i bruk[emoji4]

Hmmmm.... hva er egentlig greia med det? Det var liksom ikke noe som eksisterte eller het det sist jeg var gravid (2009/2010)
Så totalt ukjent for meg.
Ser det er poppis, men hva er fordelen/hensikten? :)

Hmmmm.... hva er egentlig greia med det? Det var liksom ikke noe som eksisterte eller het det sist jeg var gravid (2009/2010)
Så totalt ukjent for meg.
Ser det er poppis, men hva er fordelen/hensikten? :)

Hensikten er jo at overgangen fra magen til den store verden ikke skal være så stor, de liker å ligge lunt og trangt slik de er vandt med fra mors mage og den jobben gjør babynestet + at det skaper trygghet[emoji4]

Back
Topp