Babynest

Charon

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har kjøpt/bestilt og har erfaringer?
Jeg vurderer enten mimmis.no eller babynest.no. Litt prisforskjell var det, men klarer ikke helt å bestemme meg! Evt om dere har andre nettsider å anbefale?:)

IMG_3168.PNG
IMG_3169.PNG

Jeg vil ha, men det er jo så mange fine forskjellige, så jeg har ikke bestemt meg enda :)

Jeg har en liten, vag ide om at jeg liksom skal kunne sy et selv...

Jeg har en liten, vag ide om at jeg liksom skal kunne sy et selv...
Eg sydde to i helga
400bf1f7f05bb051b4739dc426d07f15.jpg

Ca 4 timer på den første og 2,5 på den andre (den er litt enklere/oppskrift fulgt slavisk).
Oppskrift 30 kr på stoff og stil - studerte også nøye den de hadde på utstilling (Trondheim/Tiller). 70 kr for vatt/fyll, 20 kr for blonde (ikke nødvendig) og 70 for snor, snorstopper og skråbånd.
Pluss ca 250 kr i stoff. Må ha ca en meter av hvert stoff, men da har du nok til to nest (eller et babynest og en "sovepose" som oppskriften også har).
Så kom vel på ca 800 for begge, men kunne fått det for halve om eg laga de like...

Nøyaktighetsarbeid å sy, men syntes det gikk ganske greit med den oppskrifta (mønsteret kan brukes så mange ganger du vil [emoji6] ).

Storfornøyd med resultatet - ville gjerne hatt en selv også [emoji23] De er laga til en nevø som kommer i juni, så får lage til egen mini etterhvert (evt arve.... [emoji4])

image.png Har lagt min elsk på dette, men vi har allerede kjøpt vugge til å ha i stuen. Lurer litt på om det blir kjøtt på flesk å ha begge deler. :hilarious:

Jeg får neller av at alt skal være så søtt med masse blonder og greier, men het var det jo mange fine! :)

Jeg skal sy to.. Dette er det ene av dem. Det andre blir grått og hvitt. Vi vet ikke kjønn, så går for kjønnsnøytralt ❤️

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    85,7 KB · Visninger: 45
Da min søster var gravid bestilte jeg babynest av en jente som averterte på finn.no og jeg har tenkt til å bestille fra henne igjen :)
Da kan man få akkurat de fargene og mønstrene man ønsker, for de av oss som ikke kan/har tålmodighet til å sy selv ;)
Ser det er flere forskjellige som tilbyr å sy på bestilling på finn.no!

Min mor sydde babynest til jenta. Så et ganske sikker på at hun også kommer til å sy et til lillegutt i magen også [emoji4]

Bestilte mitt fra lilleverden.no :)
Veldig fornøyd og storebror trivdes veldig oppi der.

Nå er det vasket og luftet og klart til neste :)

Back
Topp