Babynest

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ha babynest, men har ligget og sett på sprinkelsengen de siste dagene og den virker så kjempestor for en bitteliten kropp.. Så jeg bestilte et nest som hun kan ligge i på dagtid om hun ikke ligger ute i vogna eller i vuggen.

Jeg har dette fra byhenrietteb :-) Fikk spesialbestilt med ønsket farge. Er ikke så fan av rosa og dette passer så mye bedre med interiøret i stua:-D

Vedlegg

• 1465724550238.jpg
    1465724550238.jpg
    64,9 KB · Visninger: 69
Jeg har sydd selv! :) babynestet ble så mye brukt sist at jeg kunne ikke ikke lage et nytt denne gangen :) veldig lettvint å flytte rundt på babyen når den sover i nestet :)

Kikar på babynest på nettet. Er det sånn at snøringa som eg ofte ser på kortendane er for å opne og dermed regulere lengden, slik at det kan brukast lenger? Ofte står det ikkje noko konkret om det.. I så fall er vel det lurast å kjøpe ein med slik muligheit..? ☺

Har vært rundt i 4 butikker i Bergen. Ingen hadde nest inne.

Her har lillebror brukt nestet hver dag etter at vi kom hjem. Er så glad for at jeg laget det. Han sover så godt der.

Tenkte å putte det i vognen også, for der er det veldig god plass enda.

Var kjempeusikker på om jeg skulle ha babynest pga. anbefalingene fra LUB, men så fant jeg et som var så veldig fint, og fant ut at jeg kunne bruke det i sofaen/på dagtid under overvåkning.. så jeg bestilte et som jeg fremdeles venter på, håper hun sender en mld i dag om at jeg kan hente det. Vil aller helst ha det i hus før baby kommer..

Back
Topp