Babynest...?

Jeg sydde til mini men det ble ikke veldig mye brukt. Var vel litt kjekt de første ukene rett etter fødsel. Har det fremdeles liggende og kan sikkert gi det en sjans til. Brukte stort sett bæresjal og når man ammer så går den første tiden med til det.
 
Hadde ikke hørt om babynest til førstemann, men tror jeg kommer til å kjøpe nå :)
Fant på vognverden.no fra Filibabba, veldig enkel og delikat :) Men må nok se mer før jeg bestemmer meg. Men falt litt for disse.

ImageUploadedByBV Forum1463984953.304304.jpg
 
Sniker fra november. Sikkert dumt spm men hva bruker man de til? (Førstegangs :p) De er jo veldig fine da :)
 
Hei

Er det noen av dere som har erfaring med Babynest? Synes det ser så bra ut, har tenkt på det med de to første med har aldri blitt noe av men tenkte kanskje å kjøpe en denne gangen :)

Ei venninne sydde til meg, fikk i gave og det var deilig og kjekt, brukt i senga og sofa ;)
 
Sniker fra november. Sikkert dumt spm men hva bruker man de til? (Førstegangs :p) De er jo veldig fine da :)


Babyen sover oppi de.
En baby liker det litt trangt der den sover (som i magen) da er disse gode :)
Kan ha de i senga, sofaen, lekegrind og ikke minst de er lette og pakke med om du skal ut å reise
 
Noen som vet om noen som syr babynest på bestilling? Vil helst ha et hjemmelaget for synes de i butikken er ganske kjedelige.. Vil ha et nest i et koselig stoff :)
 
Noen som vet om noen som syr babynest på bestilling? Vil helst ha et hjemmelaget for synes de i butikken er ganske kjedelige.. Vil ha et nest i et koselig stoff :)
Lille verden sine er bare fantastisk fine, de produserer bare litt og litt så til tider har de stengt. Ellers vet jeg at div på finn/fb syr om man søker litt
 
Noen som vet om noen som syr babynest på bestilling? Vil helst ha et hjemmelaget for synes de i butikken er ganske kjedelige.. Vil ha et nest i et koselig stoff :)
Hvis du henter oppskrift på google er det veldig lett og lage selv :) Da kan du få det akkurat slik du vil :D
 
Jeg bestilte min på lille verden :) bestilte den ekstra lang og er super fornøyd! Glede meg til å bruke den! :D
 

Vedlegg

  • 1473850879860.jpg
    1473850879860.jpg
    62 KB · Visninger: 19
Er veldig usikker på om jeg vil ha slik. Har alt kjøpt dyne og pute til sengen. Og vil ha pose i vognen tror jeg. Siden vi får i desember og det kan være kaldt da. :)
Blir vel litt voldsomt med babynest i vognen med en pose oppi. :/

Men ser jo og at det er kjempe populært. Ikke alltid like lett å vite hva man trenger og ikke trenger.
 
Back
Topp