Babynest...?

Lillejulaften2016

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Hei

Er det noen av dere som har erfaring med Babynest? Synes det ser så bra ut, har tenkt på det med de to første med har aldri blitt noe av men tenkte kanskje å kjøpe en denne gangen :)
 
Vi hadde ikke klart oss uten med første, så skal ha det til denne også :) den var med overalt.
 
Jeg sydde selv forrige gang. Det ble kjempefint og jeg skal absolutt sy et til h*n som kommer i desember også.
 
Kjøpte dere i en butikk, eller av noen som syr selv...? Ser det finnes så mange forskjellige sorter, blir litt forvirret av denne jungelen...
Kjøpte fra ei som sydde. Gjør det denne gangen også, men velger noen andre. Vil ha en som er fastere og tykkere :)
 
Vi kjente ikke til det med førstemann, denne gangen har vi arvet et og gleder oss til å bruke det! Ser så behagelig ut for babyen og ha med seg :)
 
Jeg sydde et til minsten og det var gull verdt! Brukte det masse, og skal sy et til lille i magen også :)
 
Hadde ikke hørt om det med mine men skal ha denne gang. Skal kjøpe av ei jeg fant på facebook tenkte jeg
 
Jeg skal ha det denne gangen! Skjønner ikke at jeg klarte meg uten sist :)
 
Vi hadde til jenta vår. Var helt avhengig. Hadde ikke klart oss uten, så blir et nytt denne gangen:) mamma sydde:)
 
Vi skal ha det :) en venninne skal sy til meg :Heartred
 
Jeg sydde et til minsten og det var gull verdt! Brukte det masse, og skal sy et til lille i magen også :)
Hvor fant du oppskrift, og var den grei å forstå? Mamma er veldig flink å sy, så jeg tror dette blir en fin ting for mormor å hjelpe til med ;) både hun og farmor er veeeeldig klar for å strikke/sy til mini siden dette er første barnebarnet for dem begge :)
 
Hvor fant du oppskrift, og var den grei å forstå? Mamma er veldig flink å sy, så jeg tror dette blir en fin ting for mormor å hjelpe til med ;) både hun og farmor er veeeeldig klar for å strikke/sy til mini siden dette er første barnebarnet for dem begge :)
Googlet bare etter en oppskrift, kjempe lett og sy :) Så koselig at de vil strikke og sy til babyen, da er du heldig :)
Sånn her ble min :)
ImageUploadedByBV Forum1463937275.560244.jpg
 
Hadde ikke til første, men skulle absolutt hatt det både til bruk i seng, vogn og vugge. Har arvet ett nå, sol vi blir å bruke på nestemann :)
 
Den var kjempefin! Da skal jeg Google meg frem til en oppskrift jeg kan sende til mamma. Ja, jeg er veldig heldig som kan sende bestillinger avgårde :) er glad i å strikke selv også, så her blir det flust med hjemmelaget ;)
Gjør det, mange gode oppskrifter :) Det er så koselig med hjemmelaget :D Jeg er så misunnelig på de som kan strikke så mye fint :D
 
Back
Topp