Babynest

Kjøpte på Jollyroom før jeg fant ut at det var ei som laget noen utrolig fine. Men, da var det "for sent" og den fra Jollyroom ble beholdt :p

Jeg har laget selv, kjøpt stoff og oppskrift på "stoff og stil", pluss noen timer arbeid:p

Kjøpte sleepyhead til Lille 2014 og skal bruke det igjen nå til Lille 2016 :)
Er så utrolig fornøyd med det og foretrekker det fremfor nest...
Også har jeg en baby u til siden :)

Jeg har kjøpt to stykker: en sleepyhead og en nydelig hjemmelaget som jeg kjøpte hos ei på jobb:)

Jeg visste ikke at babynest var forbundet med krybbedød:( leste det i et annet forum.
Min jordmor sa det ikke var anbefalt å bruke det pga økt risiko for krybbedød. Man kunne ved nød bruke det, men bare under oppsyn. Vi har ikke tenkt å skaffe oss det, hører på anbefalingene og tar ingen sjanser når det gjelder babyen vår.

Min jordmor sa det ikke var anbefalt å bruke det pga økt risiko for krybbedød. Man kunne ved nød bruke det, men bare under oppsyn. Vi har ikke tenkt å skaffe oss det, hører på anbefalingene og tar ingen sjanser når det gjelder babyen vår.
Nå er ikke dett noe hun skal sove i over lenger tid og ei noe hun kommer til å ligge i uten oppsyn. Greit å ha i sofaen osv :)

Back
Topp