Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er samme som er her i husKjøpte sleepyhead til Lille 2014 og skal bruke det igjen nå til Lille 2016
Er så utrolig fornøyd med det og foretrekker det fremfor nest...
Også har jeg en baby u til siden![]()
Min jordmor sa det ikke var anbefalt å bruke det pga økt risiko for krybbedød. Man kunne ved nød bruke det, men bare under oppsyn. Vi har ikke tenkt å skaffe oss det, hører på anbefalingene og tar ingen sjanser når det gjelder babyen vår.Jeg visste ikke at babynest var forbundet med krybbedødleste det i et annet forum.
Nå er ikke dett noe hun skal sove i over lenger tid og ei noe hun kommer til å ligge i uten oppsyn. Greit å ha i sofaen osvMin jordmor sa det ikke var anbefalt å bruke det pga økt risiko for krybbedød. Man kunne ved nød bruke det, men bare under oppsyn. Vi har ikke tenkt å skaffe oss det, hører på anbefalingene og tar ingen sjanser når det gjelder babyen vår.
Bør ikke brukes om natten med mindre dere er våkne og følger medSå da er det dumt å bruke om natten da?
Hva kan brukes om natten da?Bør ikke brukes om natten med mindre dere er våkne og følger med![]()
Er det for samsoving du tenker på? Vet en del anbefaler ammemadrass da den er luftig og ikke så tett på som ett Babynest. Her blir det Chicco next 2 me krybbeHva kan brukes om natten da?
Nei,baby må ligge i egen seng for storebror kommer inn til oss om natten av og til.Er det for samsoving du tenker på? Vet en del anbefaler ammemadrass da den er luftig og ikke så tett på som ett Babynest. Her blir det Chicco next 2 me krybbe![]()