Dei kan jo snuast... Så det blir vel det samme?! ;-)
Kjøpt stoff til babynest i går hva ville dere gjort... helfarget inni eller utenpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt stoff til babynest i går hva ville dere gjort... helfarget inni eller utenpå?
Tenkte det samme!Jeg valgte mønster inni, og helfarget utenpå, og angrer ikke. Mønsteret forsvinner når det er utenpå, synes jeg.
Det går jo, men blonden blir jo da feil vei. (Hvis man har det).Dei kan jo snuast... Så det blir vel det samme?! ;-)
Tror ikke det kan snues?? Aner ikke egentlig, men tror ikke detDet går jo, men blonden blir jo da feil vei. (Hvis man har det).
Da må jeg prøve på mittTror ikke det kan snues?? Aner ikke egentlig, men tror ikke det
Enig!Det gikk! Fremdeles synes jeg at det er finest med mønsteret inni
Det gikk! Fremdeles synes jeg at det er finest med mønsteret inni
Jepp, løsnet på sløyfen, også var det bare å vrengeVar det bare å "vrenge" det?
Jepp, løsnet på sløyfen, også var det bare å vrenge
Det er vel det Men du må bestemme hvilken vei du vil ha blonden da. Også kan du skifte side så ofte du vilDa er det gjerne det samme hva jeg har inni og utpå? Klarer ikke helt bestemme meg for om mønsteret skal være inni eller utpå ser du
Vogna også ja! Har ikke tenkt på at man kan bruke det der ogsåJeg sydde meg babynest i går kveld Har laget stk, da den første ikke le noe særlig fin Tenker å ha babynest i både senga og vogna den første tiden