Babynest?

Solstråle!

Blir kjent med forumet
Er det mange her inne som har tenkt å skaffe seg babynest? Jeg hadde ikke det til førstemann (litt usikker på om det i det hele tatt fantes da.. hehe.. :p). Er det noen som har noen erfaring med babynest, hvilken type har du kjøpt, hva man bør tenke på i forhold til hvem man skal velge? :wideyed:

Vi kjøper ikke. Ser heller på behovet etter fødsel :)

Jeg fikk søskenbarnet til mannen til å sy ett :) Hadde ikke til første mann jeg heller, men visste ikke om det da :P Tenker å ha det i sengen og evt også nede i stuen på dagtid :)

Japp! Mamma skal sy, tenker jeg! :)

Jeg har ikke kjøpt og har ikke bestemt meg for om jeg skal ha eller ikke. Ser det ann når baby er kommet :)

Eg sydde sjøl sist, men den nna gangen hat eg bestilt meg ett! :-) brukte det kjempemasse sist så det skal eg absolutt ha denna gangen og! ;-)

Tusen takk for mange og gode innspill! :)
Jeg har nok ikke tenkt å lage en men da kan jeg se litt på de dere anbefaler.. ;)

Har ikkje hatt det til dei 2 andre men har planar om å sy eit denne gongen. Får sjå om eg rekk det før babyen kjem eller om det blir etter ho har kome☺

Er det mange her inne som har tenkt å skaffe seg babynest? Jeg hadde ikke det til førstemann (litt usikker på om det i det hele tatt fantes da.. hehe.. :p). Er det noen som har noen erfaring med babynest, hvilken type har du kjøpt, hva man bør tenke på i forhold til hvem man skal velge? :wideyed:
Laget et forrige gang så tenker at jeg får bruke det om nødvendig.
Men storesøster var fæl på å grave nesen sin inn i kanten på babynestet så jeg fikk litt noia mtp oksygentilførsel og krybbedød osv. Endte med at jeg lå og overvåket henne hele nettene. Også var det litt styr å vende henne av med nestet, så kommer nok ikke til å ta det frem med det første.
Tenkte å prøve å svøpe istedenfor

Back
Topp