Babynest

MalinDalin

Forumet er livet
Hva er en OK pris for dette? Har dere noen forslag på hvor man kan bestille?

Vi har sleepyhead. Kjøpte den på lekmer.no eller no å den kostet rundt 1000kr tror jeg. Brukt den kjempe masse å er veldig fornøyd med den:)

Jeg skal få ei jeg kjenner til å sy og da koster det meg 550 kr ca :)

Da jeg fikk førstemann i 2014 bestilte jeg fra Lykkefabrikken via Facebook! Betalte vel rundt 500+/- tror jeg! Vi brukte detsåå mye! Hadde det alltid med på besøk og reiser, og brukte det alltid da lå på sofaen i det og i sengen om natten! :)

ImageUploadedByBV Forum1455484643.459166.jpg
Jeg kjøpte det lysegrå på flust.no med trumfpenger, så det vart gratis:) veldig greit;)
Og virker veldig god kvalitet;)

Anbefaler www.lilleverden.no :) har såå mange fine, og du kan velge om du skal ha diverse silkebånd, ulike blonder, tekst osv. Min lille som er 15 mnd sover i sitt enda, og har ingen planer om å flytte ut av det med det første. Vaska manga ganger uten å ha blitt slitt :) varierer litt i pris ettersom hva du velger..

betalte 750 kroner og det var ett med spesielt stoff :)

Har bestilt på babynest.no. Veldig fornøyd!

Tror det jeg får i gave ligger på rundt 800,- (Skulle få velge farge selv, derfor jeg veit pris ;) )

Mener jeg fant ei annonse på finn hvor det er ei som lager og selger babynest for rundt 700kr. Hun tar også imot bestilling :)

Selv har jeg ei venninne som skal sy en til meg, i tillegg skal jeg prøve å sy en selv og :)

hvor lenge kan man bruke sleepyhead ?

Back
Topp