Babynest:)

katz3

Blir kjent med forumet
Har idag bestilt babynest hos en kollega på jobb som syr slike:) hun har mange oppdrag, så vi fant ut at vi like greit kunne skrive oss opp på "listen" hennes:D noen andre som skal kjøpe/sy babynest til bebisen? :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    170,2 KB · Visninger: 127
Har ikke hatt det til de andre, men synes det ser genialt ut! Denne så utrolig praktisk ut med hemper til å løfte med. Det tror jeg ikke jeg har sett før.

Har heller ikke hatt babynest til våre to jenter, kan egentlig ikke huske at det fantes da? Eldste er 4 og minste blir 3 år. De ser kjempegode ut og alle skryter av at babyen sover så godt i babynestet så derfor vi velger å kjøpe til nr 3 nå:) ja, hun har fb side: den heter "Topper's" :) hun er veldig dyktig

Har idag bestilt babynest hos en kollega på jobb som syr slike:) hun har mange oppdrag, så vi fant ut at vi like greit kunne skrive oss opp på "listen" hennes:D noen andre som skal kjøpe/sy babynest til bebisen? :)
Kjempefin :) Jeg liker ideen og synes de er veldig fine :) bare usikker på hvor det er lurt å bestille, da de jeg har funnet er litt dyre :S

Har veldig lyst på, men venter med å kjøpe til vi vet om det blir gutt eller jente :-)

Har veldig lyst på! Fulgt med på ei dame som lager utrolig fine babynest, så bare vi finner ut om vi venter gutt eller jente, så skal jeg legge inn bestilling:)

Tenker å kjøpe det denne gangen. Tenkte på det sist, men vi var midt i flytting et par uker etter fødselen så ville ha med meg minst mulig ting og ble aldri til at vi kjøpte. De ser jo så koselige ut :) Har sett at det er en dame på facebook som flere av mine bekjente har kjøpt av, som ser veldig fine ut.

Bare et som: hva tenker dere om at babynestet kommer så tett på ansiktet til babyen?
De sier jo at babyer ikke skal ha pute for å sikre at ikke noe dekker til munnen deres. Nå blir jo babynest annerledes enn en pute siden det er fast og ikke kan legge seg over ansiktet til babyen, men likevel. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe et babynest, men så har jeg en venninne fra Australia og hun sier at der anbefaler de det ikke pga av at det kan komme for tett opp mot ansiktet.

Last edited:
Har en venninne som syr. Skal betale for materiell, så lager hun til meg <3 Vel, må først fortelle om graviditeten etterhvert da ;-)

Jeg laget to til storesøster og kommer til å bruke de om det blir en jente. Om ikke skal jeg lage tpt nye. Jeg brukte de overalt og storesøster sov mye bedre i det :-)

Eg skal kjøpe, men vil vente til eg vet kjønnet :)

Har heller ikke hatt babynest til våre to jenter, kan egentlig ikke huske at det fantes da? Eldste er 4 og minste blir 3 år. De ser kjempegode ut og alle skryter av at babyen sover så godt i babynestet så derfor vi velger å kjøpe til nr 3 nå:) ja, hun har fb side: den heter "Topper's" :) hun er veldig dyktig
Hmm jeg finner ikke henne når jeg søker på facebook.

Jeg tenkte å prøve å sy selv, med hjelp av mamma sikkert :p men stoff og stil får jo aldri inn igjen stoffet som jeg vil ha :/

Jeg kommer også til å prøve babynest denne gangen, Hadde det ikke med førstemann, men hadde vært kjekt:) Lurer på om det har mye av samme hensikt som en softbag? noen som vet?

Babynest er gull verdt!:)

Back
Topp