Babynest

Shakira

Forelsket i forumet
Nå mangler vi bare babynest... men klarer ikke å bestemme meg hvor jeg skal bestille i fra.. noen tips?
Har tenkt litt på å kanskje prøve å lage selv,men jeg gidder ikke :P
Jeg orker heller ikke å legge så me penger i det heller...

Kjenner du noen som kan sy for deg kanskje? Jeg sydde mitt selv, endte på 200 Kr ca :) har sett de på nettet til 500-900 ca.

Her har jeg prøvd med masse småhint for å få mamma til å lage. Men ser ikke ut som hu biter på :(

Her spurte jeg henne ganske rett ut. For hun skrevv til meg på facebook å spurte om noe om vognteppe. Da spurte jeg, og sendte henne link fra en blogg med forklaring på laging av det. Fikk først et nei for hun syns det såg vanskeligt ut. Men ett par uker senere fikk jeg at hun kunne nok få til alikevel. Da hadde hun kikket litt mer på det og såg ikke så vanskelig ut som hun først trodde alikevel :-P hehe.

Må innrømme når hun sa nei først så blei jeg litt skuffet. For syns jo egentlig ikke selv det såg særlig vanskelig ut. Men med null syerfaring etter barneskolen og ikke symaskin eller noe så ble det alikevel ikke noe for meg. Mens mor har symaskin OG drev hobbybutikk når jeg var liten. Så visste hun har laget verre ting før :-P

Jeg må si meg storfornøyd med babynestet fra Lille Verden.. Og når minsten er ferdig med å bruke det så skal jeg selge det videre for man kan kjøpe ny madrass til bunnen sånn at det ikke er fare for muggdannelse eller no :)

Kjøpte denne jeg.. Også kjøpte jeg med blondekant og bredere silkebånd for å gjøre den ennå litt "søtere" :)
prinserom.png

Jeg må si meg storfornøyd med babynestet fra Lille Verden.. Og når minsten er ferdig med å bruke det så skal jeg selge det videre for man kan kjøpe ny madrass til bunnen sånn at det ikke er fare for muggdannelse eller no :)

Kjøpte denne jeg.. Også kjøpte jeg med blondekant og bredere silkebånd for å gjøre den ennå litt "søtere" :)
Vis vedlegget 112030

Så fin den var :) Ja jeg har endelig fått tak i selv. Bestilte fra epla.no :)

Vis vedlegget 112030

Har et akkurat likt bare grått der ditt er blått :-))

Back
Topp