Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg prøvd med masse småhint for å få mamma til å lage. Men ser ikke ut som hu biter påFikk lurt mor mi til å sy for meg hihi. Er 29 år, men må jo benytte meg av litt mor "misbruk" enda av og til :-D
Her har jeg prøvd med masse småhint for å få mamma til å lage. Men ser ikke ut som hu biter på
Jeg må si meg storfornøyd med babynestet fra Lille Verden.. Og når minsten er ferdig med å bruke det så skal jeg selge det videre for man kan kjøpe ny madrass til bunnen sånn at det ikke er fare for muggdannelse eller no
Kjøpte denne jeg.. Også kjøpte jeg med blondekant og bredere silkebånd for å gjøre den ennå litt "søtere"
Vis vedlegget 112030
Jeg må si meg storfornøyd med babynestet fra Lille Verden.. Og når minsten er ferdig med å bruke det så skal jeg selge det videre for man kan kjøpe ny madrass til bunnen sånn at det ikke er fare for muggdannelse eller no
Kjøpte denne jeg.. Også kjøpte jeg med blondekant og bredere silkebånd for å gjøre den ennå litt "søtere"
Vis vedlegget 112030