Babynest

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Har du babynest? Lagde du sjølv eller bestilte du? Er du fornøyd?

Ja det har jeg, mamma sydde et til meg :D
Super fornøyd, er gull verdt!! :) :)
Det ble myyye brukt og vi brukte det lenge. Er absolutt til å anbefale.
1418078116590.jpg

Bestilte fra ei på face. Kjempefornøyd. Brukte det frem til han var et halvt år :p

• Liker
Reactions: EJ
Bestilte fra ei på finn. Veldig fornøyd og vi bruker vår delvis ennå:-P når vi samsover., ligger å ha han oppi der da..

• Liker
Svigermor sydde tre, et lå på hytta og to ble brukt her hjemme :) pakket de vekk for et par måneder siden, har brukt alle veldig masse! Skal definitivt ha de til nestemann også!

• Liker
Har ikke, men tenker å bestille neste gang :)

• Liker
Jeg hadde ikke til mini, men skal garantert ha neste gang! Alle skryter av det, ikke hørt noen si noe negativt :)

Ja, vi brukte det til hun var 5 måneder ca. Fikk det i hemmelig venn-gave her på forumet:)

Mamma sydde, og vi bruker det ennå :p!! Kommer sikkert til å komfineres i det! Haha!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sydde selv og brukte det mye. Har sydd til flere med baby rundt meg.

Sydde selv og er veldig fornøyd bortsett fra at kantene gjerne kunne vært større og tykkere. Men uansett brukbart!! Brukte det mye den første perioden.

Eg kan ikkje sy og orkar ikkje å prøva meg :P Har fånne nokon kjempe fine på finn :)

Detta er eit eg vil kjøpa, kjem sjølvsagt an på kjønn, men ho har sååå mange fine med flotte detaljer ❤️
ImageUploadedByBV Forum1418455386.560483.jpg

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp