Babynest?

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Ja, eller nei-ting?
Har visstnok blitt veldig populært, men en venninde som bor i Australia fikk fyfy av helsesøster der nede.
Var visstnok ikke bra..?

Jeg sier ja! :) Svigermor skal sy til oss. Tanken er vel at babyen gjerne vil ha det litt trangt og lunt? ;) De jeg kjenner som har hatt det har bare hatt gode erfaringer, men man vet jo ikke om babyen vil like det. Vet mange som bygger opp rundt babyen med tepper ol. fordi babyen liker det, og da kan det jo være fint med et babynest som er laget akkurat for dette :)

Synes de er søte, og tenker å lage en som vi kan ha i sofaen den første tiden.. :) skal tro hvorfor de ikke skulle vere bra?

Jeg sier ja! :) Svigermor skal sy til oss. Tanken er vel at babyen gjerne vil ha det litt trangt og lunt? ;) De jeg kjenner som har hatt det har bare hatt gode erfaringer, men man vet jo ikke om babyen vil like det. Vet mange som bygger opp rundt babyen med tepper ol. fordi babyen liker det, og da kan det jo være fint med et babynest som er laget akkurat for dette :)
Samme tenker jeg:) vi har hvertfall kjøpt :) ser for meg at en liten baby koser seg der:) trygt og godt:-)

Jeg tenkte å kjøpe et greit å ha i sofaen og sånt den første tiden.

Jeg skal låne av en veninne, så får vi se om den blir brukt eller ikke :) kansje grei å ha i vogga som skal stå i stua :)

Har sydd sjølv til jenta mi som no e ett år :) Ho elska den, sov i den kvar natt til ho va ca 10 månda, og vist vi reise vekk sov ho like godt når vi hadde det med! Skal vertfall ha det til nr 2 no og :)
Sånn vart den:D
rsz_img_0149.jpg

Har sydd sjølv til jenta mi som no e ett år :) Ho elska den, sov i den kvar natt til ho va ca 10 månda, og vist vi reise vekk sov ho like godt når vi hadde det med! Skal vertfall ha det til nr 2 no og :)
Sånn vart den:D
Vis vedlegget 85646
Så utrolig flott :D
Har du oppskrift på det?

Jeg har tenkt å sy babynest når jeg får tid! :) Man vet jo ikke om baby vil like det før babyen er her, men vitsen er vell at babyen ligger tett innpakket og føler seg trygg :)

Yes! Sleepyheaden var vår beste investering! Bruker den mellom oss i senga, i sofaen, i vuggen, overalt. Baby sover godt og trygt i den. Kan ikke rulle noen steder.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp