Helenej Forelsket i forumet 14 Okt 2014 #1 Da har jeg sydd en babynest. Tok noen timer og litt bannskap men er alt i alt fornøyd. Er helt nybegynner men dette gikk forholdsvis greit.
Da har jeg sydd en babynest. Tok noen timer og litt bannskap men er alt i alt fornøyd. Er helt nybegynner men dette gikk forholdsvis greit.
Loppa77 Elsker forumet Marsmellows-15 14 Okt 2014 #2 Har også planer om å lage en slik. Men har ingen erfaring med å sy, så er litt spent på hvordan det skal gå Sent from my iPhone using BV Forum
Har også planer om å lage en slik. Men har ingen erfaring med å sy, så er litt spent på hvordan det skal gå Sent from my iPhone using BV Forum
Helenej Forelsket i forumet 14 Okt 2014 #3 Synes det var forholdsvis enkelt. Det som var værst var stappingen av foret rundt kanten og sy kantbåndet.
Synes det var forholdsvis enkelt. Det som var værst var stappingen av foret rundt kanten og sy kantbåndet.
Exentrica Forelsket i forumet 14 Okt 2014 #5 Skal ha et sånt denne gangen, men overlater syingen til noen andre ditt ble jo kjempebra!
K.L# Forumet er livet Septembermødre <3 Marsmellows-15 14 Okt 2014 #6 Så fin En veninne skal lage til meg, så jeg skal bare være med å velge stoff Gleder meg, for har hørt mye positivt om de..
Så fin En veninne skal lage til meg, så jeg skal bare være med å velge stoff Gleder meg, for har hørt mye positivt om de..
Bella75 Gift med forumet Februarlykke 2015 Marsmellows-15 14 Okt 2014 #7 Så lyst på en slik! Må nok kjøpe av noen som kan sy den.
Inga80 Elsker forumet 14 Okt 2014 #8 Den ble kjempefin Har lyst til å prøve meg på en jeg også, men utsettet det stadig...
Liaff Elsker forumet Aprilbarna`15 14 Okt 2014 #9 Trur eg skal ønske meg ein slik til jul eg...ellers blir det eit halvferdig prosjekt om eg skal gjør det sjøl Din vart foresten kjempe fin!
Trur eg skal ønske meg ein slik til jul eg...ellers blir det eit halvferdig prosjekt om eg skal gjør det sjøl Din vart foresten kjempe fin!
Guesswho Elsker forumet Himmelbarn Aprilbarna`15 15 Okt 2014 #10 Den ble jo veldig fin Har tenkt å låne mammas symaskin og prøve meg
T Tove Forelsket i forumet 15 Okt 2014 #11 Så fin !! Ville vanligvis kjøpt, men siden jeg må ha to av alt, og har mye fritid, vurderer jeg nok å prøve selv
Så fin !! Ville vanligvis kjøpt, men siden jeg må ha to av alt, og har mye fritid, vurderer jeg nok å prøve selv