Babynest

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har ikke kjøpt babynest enda, men det virker jo veldig praktisk. Har dere kjøpt? Eventuelt hvor og pris?:) Ser det er flere som lager selv, eventuelt bestiller. Hva er deres erfaringer med babynest?

Jeg har kjøpt :-) syns den ser så god ut for baby og mor! Kostet rundt 1000kr, min er kjøpt på baby comfort i Ålesund :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte på Epla.no til 550 inkl frakt! Veldig fornøyd. Fikk velge mønster og alt selv. Kom 1,5 uke etter bestilling :-)

Laget sammen med mamma :) Tok litt tid men var ikke vanskelig, det ligger masse forklaringer hvis du googler det. Men det ble ikke noe billigere enn hvis jeg hadde bestilt på epla. En venninne bruker hvertfall sitt masse til sin baby :)

Min mor laget til oss. Kjøpte det vi trengte på Stoff & Stil for under 250kr. De har også oppskrift/mønster som visstnok var til god hjelp. Kostet 27kr eller no og da er det en annen oppskrift som følger med.

Jeg har laget selv. Har flere venninner som har brukt babynest til sine små og anbefaler det. I starten føler de seg trygge og det er lunt for dem. Veldig kjekt å ha med bort også, feks på hytta, så de har et kjent sted å sove. Når de blir litt større er de også kjempepraktiske da det er vanskeligere for dem å snu seg oppi der og da sover de bedre :)

Kjøpte sleepyhead på tilbud hos mimmis for en god stund siden. Fikk anbefalt av flere venninner så håper den har noe for seg ;)

Jeg har bestilt av ei her på BV...blei superfint og gleder meg til å bruke det. Hadde det ikke til mini, og han brukte lang tid på å roe seg i vogga og ville ikke engang ligge i vognbagen...så satser på det går bedre med nest :)

Jeg har bestilt gjennom en annonse på finn. 500kr inkludert frakt tror jeg det var. Fikk velge mønster selv. :) skal få det denne uka... :)

Bestillte av ei på finn som laget. En nydelig gammelrosa :) har ikke erfaring med det mn tenker hun ligger i den oppi sprinkelsenga den første tiden :)

Jeg har laget selv, bare googlet oppskrift på nettet. Var ikke så vanskelig, brukte en ettermiddag på det og er ganske fornøyd med resultatet, selv om jeg nok ikke sparte så mye ift å bestille på nett (ser mange lager for rundt 500 - jeg brukte vel 400 på stoff osv, men kunne nok kjøpt tekstiler billigere annet sted).
Litt koselig å lage selv, og så har jeg fått masse anbefalinger fra venner om at babyene elsker det så tenker det kommer til nytte :)

Eg sydde sjøl... :) va faktisk ikkje vanskelig! Så eg lagde to i samme slengen... Har ei venninne som har termin nåken veke etter meg så tenkte det vart en fin gave! Men idag fant eg ut at hobhar rulle å bestille ett fra ei anna så no har eg to! :p

Sniker fra oktober :-)
Jeg har også kjøpt fra ei på finn. Må bare få dele at bsbynestet var helt nydelig og at hun er kjempeflink! Anbefaler å bestille fra henne. 500 kr inkl frakt. Bestemte mønster og alt selv ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra oktober :)
Jeg har også kjøpt fra ei på finn. Må bare få dele at bsbynestet var helt nydelig og at hun er kjempeflink! Anbefaler å bestille fra henne. 500 kr inkl frakt. Bestemte mønster og alt selv ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hva het hun?:)

Laget sammen med mamma :) Tok litt tid men var ikke vanskelig, det ligger masse forklaringer hvis du googler det. Men det ble ikke noe billigere enn hvis jeg hadde bestilt på epla. En venninne bruker hvertfall sitt masse til sin baby :)
Tror ikke jeg skal begi meg utpå det:p Ser veldig praktisk og herlig ut da:) Får bestille ser det ut som:) Ble du fornøyd med resultat?:)

Back
Topp