Babynest

Om d er noen her inne som tar på seg bestilling så si fra for sånn vil jeg ha denne gangen, men vil vite kjønnet på den lille først:)

Søk etter "made by H" på Facebook. Hun er utrolig flink!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi fikk tips på nyfødtintensiven om å lage en under lakenet bare.

Rull et pledd til en pølse og legg det i en halvsirkel rundt babyen slit at den ligger nesten intill på alle kanter.

Lille var sommerbaby og pga varmen fikk vi beskjed om å legge kalde flasker inni pleddet for å kjøle henne ned.
Da trakk vi unna "veggen" litt så hun hadde friheten til å flytte seg inntil det hvis det ble for varmt.
Flaskevannet var dog ikke iskaldt, men en plass mellom lunkent og kaldt rett fra springen.

Hun lå gjerne helst inntil å plundret :D

Jeg er så usikker på om jeg skal ha babynest eller ikke. Hadde ikke det sist gang, og følte egentlig at vi klarte oss veldig fint uten. Når bruker man det egentlig? Er det sånn at de bare skal ligge i det, eller er det for de som har barnet sammen med seg i sengen om natten? Altså, jeg forstår at det er trygt for barnet å ha denne "kanten" rundt seg. Sist brukte vi bare pledd ol.

Jeg syr på bestilling Sjekk ut Vintagefleurs på Facebook eller Vintagefleurs på instagram.

Jeg sydde til min baby født i februar og brukte den hver dag til han var ca. 3 mnd gammel.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet at stoff og stil selger en enkel oppskrift. Har sett de utstilt i butikken, og syns de ser fine ut.

Ellers har jeg en venninne i Stavanger-området som syr slike til 400 NOK. Fine de også.

Back
Topp