Babynest

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Noen som lager på bestilling eller vet om noen som er flinke?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da får jeg spørre dumt:p Hva brukes dem til? Har ikke hatt noe sånn m noen av de andre

Hvor mye tar hun? og hvor lenge kan babynest brukes?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hun var ikke på facebook nå, men om du går på linken å sender henne en melding så får du nok svar :)

Da får jeg spørre dumt:p Hva brukes dem til? Har ikke hatt noe sånn m noen av de andre
Den blir vel på en måte en " trygghet " for babyen. Når den har vært inne i magen i 9 mnd så er den vant til at det er litt tett rundt den. Når den blir født så blir det plutselig mye rundt den på en gang. Det kan være litt skummelt for dem.
Så noen trenger noe tett rundt seg når den skal sove.

Jeg har ikke hatt babynest før, men vurderer å kjøpe nå.
Noen velger å rulle pledd å legger rundt når babyen skal sove så det ikke blir så åpent i senga,

Ahaaa..Da skjønner jeg..Jeg har bare brukt ammeputa rundt jeg, men en sånn var jo ikke dum..Smart

Ei venninne har lagt ut en enkel oppskrift hvis noen vil ha link.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har tenkt å sy det selv. Ser ganske greit ut selvom jeg ikke egentlig er noen sydame. ( Jeg tror jeg kan alt...:/) Babysnest er vel ypperlig til samsoving og til å legge babyen i i en større seng i starten.

Sent from my iPad using BV Forum

Heldige meg får i gave av en venninne som skal sy til meg :-) ❤️

Desember 2014

Bruker App

Hadde ikke babynest sist, men tenkte kanskje å sy meg ett denne gangen :-)
De er fine både i seng, soffa og grind :-)

Her ei fin og forståelig oppskrift som eg tenkte å følge :-)
http://idasmirakel.vimedbarn.se/sy-ditt-eget-babynest/

Last edited:
Syr masse barneklær men aldri sydd nest, men er mange som syr og finnes på fb. Har ikke tenkt å sy til mini heller, tror ikke vi trenger

Sent from my iPhone using BV Forum

Det så jo nesten enkelt ut! Nesten så jeg har lyst til å kjøpe meg symaskin:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja eg trur alle som vil får det til :-D
Veldig kjekt med symaskin ja :-) om du ikke er "symenneske" ellers så kan jo evt låne en?, men det finnes sikkert helt enkle og greie til en billig penge :-) gleder meg til å lage :-) først finne fine stoff ;-)

Jeg skal sy selv :) har sydd til en del andre også, så skal bli greit å lage til min baby og :D

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg skal også sy en selv. Mannen krever det hvis vi skal få til samsoving. Tror han er redd for å rulle oppå babyen, og med litt polstring rundt blir det mindre sjanse for det, tror han. Så da blir det et koselig syprosjekt på meg ;)

Back
Topp