Mm.. Ikke bare pene ord som kom damulig jeg brukte for smalt kantbånd..?!
Sent from my iPhone using BV Forum
jeg brukte 18 mm tror jeg.... det som var brukt på den bloggen jeg fulgte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm.. Ikke bare pene ord som kom damulig jeg brukte for smalt kantbånd..?!
Jeg opplevde at Pga fylket ble det vanskelig på endene, men ser ikke hvordan det kan gjøres annerledes heller!Mm.. Ikke bare pene ord som kom damulig jeg brukte for smalt kantbånd..?!
Hmm.. Jeg lånte bare maskina til svigermor. Tror det er noe "enkelt" noe så tvilerHar dere glidelås fot til maskinen? Mulig det kan gjøre det litt lettere![]()
Ja fyllet som gjorde d vanskelig...Jeg opplevde at Pga fylket ble det vanskelig på endene, men ser ikke hvordan det kan gjøres annerledes heller!
Hmm.. Jeg lånte bare maskina til svigermor. Tror det er noe "enkelt" noe så tviler![]()
ÅjaPleier ofte å være det på de billige og, så det er ikke umuligGanske sikker på at singer maskinen de selger på coop har.
Åjahar levert den tilbake så får ikke sjekka men
babynestet ligger heldigvis ferdig og venter på at lille skal komme ut
Skal huske å sjekke neste gang ja!!Så braNår kommer h*n?
Sjekke neste gang du låner og skulle ha problemer med noe lignende![]()
Skal huske å sjekke neste gang ja!!35 uker på vei på tors, så nærmer seg
Da kan det jo snart komme baby "når som helst" daSkal huske å sjekke neste gang ja!!35 uker på vei på tors, så nærmer seg
Hyssssj, ække helt klar ennå!!! HahaDa kan det jo snart komme baby "når som helst" da
Lykke til!
Jada, sa jo snartHyssssj, ække helt klar ennå!!! Hahavente et par uker
Ååå så kjekke linker, nå må jeg bare få kjøpt inn alt slik at jeg også kan begynneHvor får dere tak i snor og kantbånd og alt? *newbie*
Er det en nettbutikk eller vanlig butikk? Beklager dumt spmKjøpte på stoff og stil![]()
Er det en nettbutikk eller vanlig butikk? Beklager dumt spm![]()
Jeg får google litt, så kanskje de har en butikk her ogsåUsikker på om di har nettbutikk men tror kanskje det... Får Google å sehar butikk her, men ikke så mange år siden den kom hit....