Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes en blogg med oppskrift og tutorial, link i den andre babynesttråden. Ellers selger stoff &stil en oppskrift for 25 kr eller no, den brukte jegNoen som har en bra oppskrift?
Tenkte jeg skulle sy ett denne gangen![]()
Finnes en blogg med oppskrift og tutorial, link i den andre babynesttråden. Ellers selger stoff &stil en oppskrift for 25 kr eller no, den brukte jeg![]()
Ja, jeg ble veldig fornøyd, ble akkurat sånn jeg hadde tenkt meg. Og man får jo med ferdig oppkuttet mønster, bare å begynne å klippe stoff - veldig greit. Skal jeg sette fingeren på noe er det at stoff og Stil sine veiledninger ikke alltid er like lette å forstå. Men jeg synes ikke det var noe problem.skal på stoff og stil om ikke lenge..
Ble den bra eller?
Ja, jeg ble veldig fornøyd, ble akkurat sånn jeg hadde tenkt meg. Og man får jo med ferdig oppkuttet mønster, bare å begynne å klippe stoff - veldig greit. Skal jeg sette fingeren på noe er det at stoff og Stil sine veiledninger ikke alltid er like lette å forstå. Men jeg synes ikke det var noe problem.![]()
Kjempe fin![]()
Ingen andre som vil tenke på det enn degTakksydd etter en blogg.... Skulle nok hatt snorkende litt lengre opp så ikke tuppene vipper sånn opp men det får bare være.....
Ferdigkunne nok blitt finere men ikke sydd siden skoletida så sier meg fornøyd med første prosjekt
Vis vedlegget 74074
Jeg syns også det var vanskelig!! Nesten d verste med hele nestet!!Ingen andre som vil tenke på det enn deg
Når jeg lagde min synes jeg det var så vanskelig å få skråbåndet fint helt nederst (der man lukker igjen). Opplevde du det?
Jeg syns også det var vanskelig!! Nesten d verste med hele nestet!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Mm.. Ikke bare pene ord som kom dakantbåndet var det vanskeligste synes jeg også! både rundt "pølsene" på enden og rundt kanten når en skulle avslutte....