Babynest

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Noen som har en bra oppskrift?

Tenkte jeg skulle sy ett denne gangen :-)

Noen som har en bra oppskrift?

Tenkte jeg skulle sy ett denne gangen :-)
Finnes en blogg med oppskrift og tutorial, link i den andre babynesttråden. Ellers selger stoff &stil en oppskrift for 25 kr eller no, den brukte jeg :)

Finnes en blogg med oppskrift og tutorial, link i den andre babynesttråden. Ellers selger stoff &stil en oppskrift for 25 kr eller no, den brukte jeg :)

skal på stoff og stil om ikke lenge..
Ble den bra eller?

skal på stoff og stil om ikke lenge..
Ble den bra eller?
Ja, jeg ble veldig fornøyd, ble akkurat sånn jeg hadde tenkt meg. Og man får jo med ferdig oppkuttet mønster, bare å begynne å klippe stoff - veldig greit. Skal jeg sette fingeren på noe er det at stoff og Stil sine veiledninger ikke alltid er like lette å forstå. Men jeg synes ikke det var noe problem. :-)

Ja, jeg ble veldig fornøyd, ble akkurat sånn jeg hadde tenkt meg. Og man får jo med ferdig oppkuttet mønster, bare å begynne å klippe stoff - veldig greit. Skal jeg sette fingeren på noe er det at stoff og Stil sine veiledninger ikke alltid er like lette å forstå. Men jeg synes ikke det var noe problem. :)

Kjekt å vite. :)
Hva type stoff brukte du?

idasmirakel er veldig informativ :)

Takk for lenkene. Nå må jeg kanskje prøve meg selv da :)

Holder på å sy nest. Sydd sømmen på ene siden av kantbåndet. Men rundt "tuppen" tror jeg jeg må sy for hånd??? Ny på symaskinen... Men føler bare det blir krøll når jeg skal sy der...

Noen tips??

Ferdig :-) kunne nok blitt finere men ikke sydd siden skoletida så sier meg fornøyd med første prosjekt :-) ImageUploadedByBV Forum1408909088.227358.jpg

Takk :) sydd etter en blogg.... Skulle nok hatt snorkende litt lengre opp så ikke tuppene vipper sånn opp men det får bare være.....
Ingen andre som vil tenke på det enn deg :)

Når jeg lagde min synes jeg det var så vanskelig å få skråbåndet fint helt nederst (der man lukker igjen). Opplevde du det?

Ingen andre som vil tenke på det enn deg :)

Når jeg lagde min synes jeg det var så vanskelig å få skråbåndet fint helt nederst (der man lukker igjen). Opplevde du det?
Jeg syns også det var vanskelig!! Nesten d verste med hele nestet!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syns også det var vanskelig!! Nesten d verste med hele nestet!!

Sent from my iPhone using BV Forum

kantbåndet var det vanskeligste synes jeg også! både rundt "pølsene" på enden og rundt kanten når en skulle avslutte....

Back
Topp