Babynest

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hvem har sydd det selv? Og hvor og hva slags stoff har du brukt? Kikket litt på stoff og stil, men ikke funnet noe jeg liker liksom..

Tenkte jeg skulle prøve å sy en men om det blir bra vet jeg ikke ;-) jeg er ingen syerske ;-)

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Ei venninne av meg masseproduserer sånne :) Ho anbefalte meg tettvevd bomull fra Stoff og Stil, alternativt bestille fra utenlandske hjemmesider. Noen kjøpte visst også bare sengesett på Kid og sydde av dette, men det ble visst ikke så fint sa ho.. For min del så kommer det ikke til å bli fint uansett, for jeg er ikke så god på symaskina ;) Men jeg tenkte meg uansett til Oslo en dag, så da stikker jeg innom og kikker på Stoff og Stil.

Det finnes ingen andre stoff- og sybutikker i nærheten av deg da? Her har vi bare Panduro og noe som heter Syhjørnet, men der var det altså så dyrt!

Jeg kjøpte inn på stoff og stil i dag. Hadde sett litt på nett uten å finne noen fine stoff, men fant i butikken:) Mamma som skal sy, jeg har ikke peiling på sånt. Fikk god hjelp i til å finne stoff og det andre jeg trengte.

Jeg hadde egentlig tenkt å følge oppskriften i Babydrøm bladet, men fikk tips om at Stoff og Stil sin egen oppskrift var bedre! Da ble nestet "rundere" på en måte :) Hvilken oppskrift bruker dere?

Så flinke dere er da. Jeg er på ingen måte noe "husmor" så her skal jeg ikke prøve en gang.

Er det bare meg eller er siden til stoff og stil vanskelig å finne frem på?

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg brukte oppskriften til stoff og stil, men syntes den var veldig vanskelig å forstå siden det var føste gang jeg skulle sy etter oppskrift :-P jeg søkte på google å fant ei som hadde blogga oppskrifte og fikk det da til :-) veldig kjekt å ha en som jeg har lagt selv :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Vedlegg

• 1388919546310.jpg
    1388919546310.jpg
    59,1 KB · Visninger: 83
Jeg brukte oppskriften til stoff og stil, men syntes den var veldig vanskelig å forstå siden det var føste gang jeg skulle sy etter oppskrift :-P jeg søkte på google å fant ei som hadde blogga oppskrifte og fikk det da til :-) veldig kjekt å ha en som jeg har
Har du link til den bloggen? :)

Takk for fine tilbakemeldinger på min nest :) jeg søkte på stoff og stil etter fargene jeg ønsket å plukket derifra. Bomull på utsiden og fleece på innsiden. Det tok litt tid å bli kjent med stoff og stil siden, men jeg tok meg god tid..

å forstå oppskriften å gjennomføre det var i å for seg enkelt for en amatør- men jeg sjekket også med diverse blogger ol underveis. Kjekt å lage noe selv til babyen ;) nå har jeg akkurat fullført oppussing av lekegrind også;) merker at termin nærmer seg og jeg blir rastløs og må ordne ting!

Jeg brukte oppskriften til stoff og stil, men syntes den var veldig vanskelig å forstå siden det var føste gang jeg skulle sy etter oppskrift :p jeg søkte på google å fant ei som hadde blogga oppskrifte og fikk det da til :) veldig kjekt å ha en som jeg har lagt selv :)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥
Så fin ;)

Har tenkt å prøve meg på å sy babynest, men må bare bestille meg symaskin først :p

Sent from my LT18i using BV Forum mobile app

Skal starte på mitt første til uka ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp