Babynest

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Flere som skal sy babynest?
Hadde vært gøy å se deres :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har planer om det ja. Håper jeg får til :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Har planer om det ja. Håper jeg får til :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Det var veldig enkelt, tok 30min...men tok flere uke å få tredd igjennom snora. Har litt igjen på mitt, sy igjen åpningen bla.

Ante ikke hva et babynest var, men nå har jeg googlet det og tja...kanskje jeg skal prøve meg på det. Vi får se. Er igrunnen ikke særlig glad i håndarbeid, og ikke noe flink til å sy. Men kunne jo kanskje være et morsomt prosjekt :) Hadde vært gøy å få se bilder :)

Har planer om et sånt eg også :)
Men sy sjølv! Nei... ;)

Er mange som syr på bestilling på finn.no. Da koster dei mellom 400 og 500 kr

Har bestilt meg et hos ei som lager slike. 495kr. Ikke fått det enda, men vet ei som har fått og den var nydelig :)

Så spennende. Har bookmarka linken. Jeg har så mange andre prosjekter at den kommer kanskje senere. Hvorfor har man babynest, liker babyer å ligge i det?

Så spennende. Har bookmarka linken. Jeg har så mange andre prosjekter at den kommer kanskje senere. Hvorfor har man babynest, liker babyer å ligge i det?
Babyer er vandt til å ha liten plass rundt seg, så det skaper en trygghetsfølelse når de ligger oppi der :) I tillegg er den fin å bruke når baby skal samsove mellom mamma og pappa i stor seng!

Går det ann å sy for hånd? Altså uten symasin? Har ikke maskin, men kunne gjerne ha tenkt å prøve å lage et babynest.

Går det ann å sy for hånd? Altså uten symasin? Har ikke maskin, men kunne gjerne ha tenkt å prøve å lage et babynest.

Tror det kan bli vanskelig, du kjenner ingen du kan låne av? Vet at det var et sted i Oslo man låne symaskin før ala en systue, men vet ikke om den finnes lengre.

Tror det kan bli vanskelig, du kjenner ingen du kan låne av? Vet at det var et sted i Oslo man låne symaskin før ala en systue, men vet ikke om den finnes lengre.

Jo, men veit ikke hvordan man bruker en symaskin. Lærte det på barneskolen, men det er så lenge siden:) får se hva jeg gjør da. Mulig jeg kjøper av noen som kan lage.

Fikk gjort min ferdig i går, skal se om jeg får lagt inn bildet etterpå.

Back
Topp