Babynest tråd

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Vis meg de babynestene du sikler på ;-)
Jeg vil bestille fra neris babynest og da syns jeg disse er fine ;-) Må bare finne ut om det er gutt eller jente som har slått ly inni magen først :-) Ellers har lilleverden fine nest :-)
Jeg syns det turkise er så fint så vurderer egentlig bare å bestille det med en gang. For det er like fint til både gutt og jente, sant?

Vedlegg

• 1419709017814.jpg
    1419709017814.jpg
    63,3 KB · Visninger: 84
  • 1419709028205.jpg
    1419709028205.jpg
    77,8 KB · Visninger: 81
Den øverste var kjempe fin :) går til jente og gutt :) hvilken nettside skal du bestille ifra?

De var kjempenydelige :)
Helt enig at turkis passer til begge kjønn ja. Det er min yndlingsfarge, og kommer nok heller til å velge det og lilla enn rosa im det blir jente her:p

Dette er fra neris babynest men lilleverden har like fine. Du får matchende dynetrekk begge plasser. Jeg bestiller på neris fordi jeg har gavekort derfra. Ellers har lilleverden to stk som jeg også har falt for. Her er de;

Vedlegg

• 1419712233488.jpg
    1419712233488.jpg
    90,8 KB · Visninger: 68
  • 1419712244728.jpg
    1419712244728.jpg
    91,5 KB · Visninger: 68
Dette er fra neris babynest men lilleverden har like fine. Du får matchende dynetrekk begge plasser. Jeg bestiller på neris fordi jeg har gavekort derfra. Ellers har lilleverden to stk som jeg også har falt for. Her er de;

Den nederste der var jo helt nydelig♡ passer også til begge kjønn syns jeg :)

Ja jeg vet. Syns nesten det er finere en det turkise fra neris, men så er det dette gavekortet.... Men fint det andre også da :-)

Veldig fine begge to. Har ikke behov for to da? ;) hihi

Hehe, har ikke det :-) Trøsten er at jeg tror dynetrekk i det øverste fra neris vil bli finere en i det nederste fra lilleverden :-P

Så fine! Har vært inne på neris og syns mange der er veldig fine!! Må ta meg en tur på lilleverden:)

Lurer på å kjøpe et babynest til et godt vennepar av oss, og siden de ikke vet kjønn tenkte jeg noe i grått eller beige,kanskje turkis. Vært å sett,men vanskelig å bestemme seg! Har sett på de som er linket til her og er jo valgets kval!!!

Back
Topp