Babynest - hvor lenge?

Plink

Glad i forumet
Dere som har babynest, hvor lenge har dere brukt det?
Vi bruker det til minsten ennå, som nå er blitt 19 måneder.. Han stortrives i det og vi tar det alltid med på tur sånn at han finner roen fort når han skal legge seg. Vi bestilte fra lilleverden.no og tenkte å selge det videre, men aner jo ikke hvor lenge han kommer til å bruke den!
prinserom.png

Hvor lenge brukte dere babynestet?

Oi det må være større enn det babynestet jeg sydde selv :) her vokste hu nemlig ut av det da hun var ca 6 mnd. Men brukte det hele tiden frem til da. Men gikk greit å kutte det ut også da ;)

Oi det må være større enn det babynestet jeg sydde selv :) her vokste hu nemlig ut av det da hun var ca 6 mnd. Men brukte det hele tiden frem til da. Men gikk greit å kutte det ut også da ;)

Er vel bare å åpne i bunnen??

Gjort det med mitt, ho er 5 mnd nå.... Sover i det hver natt ved siden av meg i senga....,

Oj, så lenge? Trodde det var snakk om de tre første månedene eller noe i den duren :)

Bra man får litt valuta for pengene da ;)

Vi bruker det fortsatt og han blir 6 mnd neste uke :) Vi har åpnet opp i enden, og han trives så godt oppi der :)

Vi bruker vårt fortsatt. I sprinkelsengen. Han syntes nemlig den sengen var så stor, men med nestet så falt han til ro med en gang. Han er 11 mndr. Har brukt det fra dag én.

Brukte det til han var 8-9 mnd da sov han mer utenfor det en oppi ;)

Bruker fortsatt på dagtid, aldri fått det til på natten, fire mnd idag.

Hei. Flytta denne til vårt forum for Barneutstyr og Mammautstyr :-)

Brukte det i 5 måneder ca

Har brukt det i 6 mnd. Sluttet mest fordi jeg var redd hun skulle vikle seg inn i snoren. Uten snoren ble det ikke så mye nest lenger :p Hjemmelaget og vasket mange ganger underveis. Tenker å lage nytt til nestemann, og da blir det mer fyll i kantene! En fantastisk oppfinnelse :D

Er forskjell på str på de da, men vi har to. Det ene er knyttet i enden hvor du kan åpne det. Snuppa vår er straks fire måneder og vi må vel straks åpne det. Kommer til å fortsette og bruke det da hun ligger trygt og godt oppi det :-)

Vi bruker det kun i sengen nå, åpnet i bunnen. Han vokste vel ut av det når han var 3 mnd, men så er han veldig lang da :-P

Back
Topp