Babynest endelig ferdig:-)

tretroll

Forumet er livet
VIP
Etter mye banning over et skikkelig umedgjørlig kantbånd, fikk jeg endelig fingeren ut og sydde babynest i dag:-) ganske fornøyd-selv om det er noen ujevne sømmer...ble litt hormonell og sinna, og da er det best å bare gjøre seg ferdig

ImageUploadedByBV Forum1375273284.000304.jpg
ImageUploadedByBV Forum1375273307.366521.jpgImageUploadedByBV Forum1375273316.699924.jpg

Kjempe fin;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Veldig fint! Så utrolig gøy å se hvilke stoffer og farger folk velger. Her har redet vært brukt masse, småen vil bare sove i egen seng eller i vogga på stua hvis redet er der.

Veldig fint! Så utrolig gøy å se hvilke stoffer og farger folk velger. Her har redet vært brukt masse, småen vil bare sove i egen seng eller i vogga på stua hvis redet er der.

Takk:-) jeg liker ideen å kunne "vrenge det" slik at det blir litt ulikt... Da får jeg to varianter, liksom:-) så da ble det 2-farget.

Jeg er blitt inspirert av dere her inne, så nå har jeg bestilt stoff og utstyr til å lage en jeg også. Og jeg som ikke er blitt venn med symaskinen min ennå! Blir spennende å se om jeg får det til. :-)

Det tror jeg du klarer. Det vanskeligste kommer nok til slutt når man skal sy skråbånd på åpningen hvor man har puttet inn dyna. Det andre er veldig greit. Lykke til!

Finnes det noen oppskrift/veiledning noe sted til slike? Kunne absolutt tenke meg å prøve!

Ja, på en bloggen idasmirakel. Den er svensk, men lett å forstå. Tror jeg la inn link på tråden som heter syalong babynest. Skriver fra mobilen nå, så vanskelig å kopiere link...

Okei, takk skal du ha!

Ja, på en bloggen idasmirakel. Den er svensk, men lett å forstå. Tror jeg la inn link på tråden som heter syalong babynest. Skriver fra mobilen nå, så vanskelig å kopiere link...

Ja, det er den jeg brukte, og den var supergrei å følge!!!

Så fint nest!
Jeg har sydd ett, strevde veldig med kantene, har nå tatt på meg å lage et til, håper det blir finere!

Så flink du er! :)

Så fint det ble! Har du mye erfaring med å sy? Har lyst å sy et, men kan ikke si jeg er så flink med symaskinen.. :p

Så fint det ble! Har du mye erfaring med å sy? Har lyst å sy et, men kan ikke si jeg er så flink med symaskinen.. :p

Jeg kjøpte symaskin tidligere i høst. Ikke sydd siden skoletida... Første jeg sydde var babynest..... Blei ganske fornøyd :-) sleit litt med kantbåndet... Men tror ikke lillejenta bryr seg om det ;)

Back
Topp