Babynest/ babyrede

Venterpånr.2

Forelsket i forumet
*MIA*
Har veldig lyst på en sånn, tenker den kan være kjekk til f.eks samsoving eller å ha i sprinkelsenga i starten.
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en rimelig og fin en? Har sett flere steder på nettet hvor dem koster over 1000kr. Syns det er litt drøyt. :)

Sniker fra august.. Er ei på facebook som lager babyrede, og mange av de koster 500 og 600kr ink. Frakt :) lykkefabrikken heter siden hennes der.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte min fra Sophiasmamma, og er kjempe fornøyd :D
Hadde egentlig tenkt å sy selv og få hjelp av bestemoren min, men det ble liksom aldri noe av.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker fra mars. Jeg kjøpte billig stoff på jysk og panduro, og brukte en gammel dyne som fyll. Tok ikke mange timene og sy selv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395979827321.jpg
    1395979827321.jpg
    48,3 KB · Visninger: 87
Jeg kjøpte hos Miniputt, av Lizbeth Kvam på Facebook, egentlig fordi hun holdt til i nærheten og fordi hun lager dem med avtrekkbart trekk og skumgummimadrass :) Jeg har hverken maskin eller skills til å gjøre det selv :p

Babynest er uansett så fint <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Om du har symaskin så ville jeg egentlig prøvd å lage en selv.
Jeg har laget en til søstra mi, og skal lage en til oss også.
Det er jo litt knotete med en stor mage, så jeg måtte gjøre det i flere omganger. Men den totale tiden det tok var ikke lang ;)

Jeg anbefaler IKKE å lage selv! Det vil si: Hva føler du om kantbånd? Er du glad i å sy kantbånd/erfaren på symaskin-enjoy! Da er det penger å spare på å kjøpe på stoff og stil, ikke panduro. Og så kjøpte jeg no puter til kantfyllet på Ikea til 9kr puta, for s&s bruker kun no plattfyll i kantene, og det blir litt platt (hehe).

Om du vil bestille fra nett har jeg kun erfaring fra en på finn.no som aldri kom frem. :-/

Eller lykkefabrikken (facebook og instagram), som er både hygglig og rutinert og lager fin fine reder. <3

Sniker fra mai gruppa her. Jeg sydde selv, har alldri vært borti en symaskin før. Var ikke såå vanskelig:) greier jeg greier alle hihi ;) men kjøpte inn alt på stoff&stil jeg, ble rimelig på rundt 250kr:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tok også symaskinen fatt og var ferdig på et par timer. Kjøpte symaskin når minste var 6 mnd gammel og hadde før det kun erfaring fra ungdomsskolen. Har fått til både sengesett, diverse vognposer, babynest og nytt trekk til ammepute. Fins så mange DIY oppskrifter på nett:)

Jeg har også sydd selv, brukte to kvelder, og med stoff jeg hadde fra før av. Jeg brukte den billigste IKEA madrassen og klippet den til bunnen. Har brukt babynestet masse hittil! Den er genial å ha oppi bagdelen på vogna også.

Sent from my iPad using BV Forum

Er sophiamamma på Facebook eller en nettbutikk? :) jeg vil også ha babynest, men vet ikke hvor jeg skal lete etter det. Vil ikke ha butikk kjøpt, helst homemade) :)

Er sophiamamma på Facebook eller en nettbutikk? :) jeg vil også ha babynest, men vet ikke hvor jeg skal lete etter det. Vil ikke ha butikk kjøpt, helst homemade) :)

Hun er her på forumet :) Hun har noen bilder på instagram som jeg så på. Tror ikke hun har nettbutikk. Send hun en mld å hør? :)

Back
Topp