Babynest anbefaling?

Snuppeguri

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Marsboerne 2023
Hei!

tenker å snart gjøre innkjøp av babynest. Da vi tidlig vil lære hunden at hun ikke får røre eller gå over babynesten.

Men jeg synes veldig mange av dem ser så veldig tynne ut i bunn?
Ønsker ett nest jeg kan løfte opp og flytte baby i, så det må være litt solid.

elsker nestene fra Snuggle Me Organic, da de ikke har sånn stor kant rundt hele, og de ser veldig behagelige ut. Men de er veldig dyre å få tak i for oss nordmenn.. så vil ha noe som ikke koster skjorta og som jeg kan kjøpe her i Norge. (Gjerne på nett, men da norsk nettbutikk)

noen som har noen anbefalinger?

(Er forresten fullt klar over risikoen for krybbedød. Babynest skal kun brukes under oppsyn på dagtid)

Vi brukte babyban cuddel nest med vår første.
Om natten lå hun på laken som var pakket rundt hele for å sikre luft i kantene.

Jeg er veldig fornøyd med å ha kjøpt den. Vi kunne fint løfte henne i den, også koster den ikke så alt for mye.
Etter noen mnd med natt amming ble jeg så sliten at jeg endte med å ligge på siden på nestet, så hun ammet og sovnet på samme plass. Da ble nestet ganske fort slitt, og vi kjøper heller nytt til neste :)
Brukte den ikke lengre enn 6mnd uansett, da var det over i seng.

Jeg er veldig fornøyd med å ha kjøpt den. Vi kunne fint løfte henne i den, også koster den ikke så alt for mye.
Etter noen mnd med natt amming ble jeg så sliten at jeg endte med å ligge på siden på nestet, så hun ammet og sovnet på samme plass. Da ble nestet ganske fort slitt, og vi kjøper heller nytt til neste :)

veldig fin pris!!
Og lurt med laken. Brukte dere vanlig laken til feks vogn?

veldig fin pris!!
Og lurt med laken. Brukte dere vanlig laken til feks vogn?

Husker ikke helt nå. Vi hadde laken til både vogn og seng liggende. Så en av de to..
Pakket den hvertfall godt under.

Et annet tips. Babynest kan være varme (for min lille i allefall) så en lett dyne var best. Ellers så hun og svettet.

Jeg fikk den til første, og brukte den mye, men hadde ikke valgt den på nytt. Den ble fort nuppete og stygg, og var for "slapp". Funket greit til å bare ha liggende i vugga for å gjøre den litt mindre...

Jeg har ikke kjøpt enda, men har sett mange er veldig fornøyd med Liewood. De har hanker (i mangel på bedre ord), slik at en kan bære det med seg ☺️

Hei!

tenker å snart gjøre innkjøp av babynest. Da vi tidlig vil lære hunden at hun ikke får røre eller gå over babynesten.

Men jeg synes veldig mange av dem ser så veldig tynne ut i bunn?
Ønsker ett nest jeg kan løfte opp og flytte baby i, så det må være litt solid.

elsker nestene fra Snuggle Me Organic, da de ikke har sånn stor kant rundt hele, og de ser veldig behagelige ut. Men de er veldig dyre å få tak i for oss nordmenn.. så vil ha noe som ikke koster skjorta og som jeg kan kjøpe her i Norge. (Gjerne på nett, men da norsk nettbutikk)

noen som har noen anbefalinger?

(Er forresten fullt klar over risikoen for krybbedød. Babynest skal kun brukes under oppsyn på dagtid)

Er det høyere risiko for krybbedød ved bruk av babynest?

Jeg fikk den til første, og brukte den mye, men hadde ikke valgt den på nytt. Den ble fort nuppete og stygg, og var for "slapp". Funket greit til å bare ha liggende i vugga for å gjøre den litt mindre...

Å, det var synd da.
Vår ser fortsatt bra ut. Bare blitt litt nedligget av meg da :hilarious:

Vi har et fra babydan, og er godt fornøyd med det. Lett å løfte opp og ta med seg.

Vi kjøpte det på tilbud til 400, så helt ok pris. Kostet vel rundt 700 nytt.

Kan forøvrig anbefale å vente til black friday-salget, vi sparte mangfoldige tusenlapper på å kjøpe ting på salg da forrige gang vi fikk barn.

Back
Topp