Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gutten vår skal hete Sondre - det er det eneste navnet vi er enige på..[:D]
Jeg har en jente på 6 år som heter Malin fra et tidligere forhold - hun skulle egentlig hete Ann Kathrin men passet mer til å hete Malin fant vi ut rett etter hun var født [:D]
her blir det Melina.. om legen tar feil og d blir en gutt har me et lite problem[:D] eineste eg har nevnt Krisander, men mannen "klarer ikkje" å uttale det rett...så han sier Kris Ander...så det var ikkje aktuelt i det heile tatt for han da.. slutta å diskutere guttenavn i uke 20..etter ultralyd.
her blir det truleg Nikolai Andreas namn etter to av våre bestefedre.. om det no skulle bli ei jente blir det Ida Marie.. ga det beste namnet til søstra mi for seks år sia so det blir ingen Synnøve Beate her nei..Syns det er so fint eg..[:)]
Beklager at jeg ikke deler det ennå, for vi skal egentlig holde det hemmelig til han er født, i tilfelle vi ombestemmer oss, og det av den grunn ikke skal bli mye rot... Og så er jeg så redd noen jeg kjenner skulle se det her, hehe.. Hysterisk[&:]