Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJeg har masse navn jeg liker. Men stort sett alle er på topp 10 for 2015, og jeg vil egentlig ikke risikere at h*n har 4-5 til i klassen med samme navn. Så fortsetter å lete til jeg finner et litt mer unikt navn. Om ikke så blir det en av navnene jeg likte fra begynnelsen![]()
Det jeg likte best er det ca 500 stk som ble døpt i fjor, men det er over hele norge. Så det er vel egentlig ikke så illeHehemen hvis du faktisk ser på hvor få som får selv navnene på topplista så er det faktisk ganske liten sjanse for dette
det er bare mellom 10-15 per 1000 som får selv de mest populære navnene! Så tror du ganske trygt kan ta det navnet du liker best
![]()
Så fine navn❤ jeg har en gutt som heter Erik og en jente som heter Mie☺ veldig fine navn altsåForeløbig har jeg disse navnene på topp. Ganske sikker på jentenavn, men veldig usikker på guttenavn.
Jente: Helle, Mie eller Eyra.
Gutt: Eirik, Erik, Henrik, Aleksander.
Petra! Det kalte en kompis av meg nettopp dattera si. Synes det er tøftEg har litt lyst å finne et navn sol begynner på P men vanskelig både til gutt og jente