Babynavn :)

elleville

Betatt av forumet
Noen som har begynt å snuse på navn?
Isåfall hvilke?
både gutt og jente... :)

Jeg har lyst å finne noe på E eller M....

Jeg har masse jentenavn jeg liker. Men det blir sikkert en gutt :) og da kommer han sikkert til å forbli navnløs til staten velger navn for oss :P

Jeg har bestandig sagt at dersom jeg får gutt så skal han hete Ola :p men nå må jeg finne et nytt guttenavn, da svigerinna mi får gutt og har bestemt seg for det navnet.. :)

Foreløbig har jeg disse navnene på topp. Ganske sikker på jentenavn, men veldig usikker på guttenavn.

Jente: Helle, Mie eller Eyra.
Gutt: Eirik, Erik, Henrik, Aleksander.

Leah, Sophie, Mari, Martine, synes jeg er fine jentenavn. Går jo an med kombinasjoner som Ella-Sophie, Ann- Mari, Frida Emilie, Leah Celine!

Guttenavn må være: Benjamin, Elias, Mattias, Martin, Alexander, Kristoffer og Kristian!

Huff! Hater det å finne navn for i forhold til kravene vi har er det ikke akkurat lett, og mannen er ikke helt villig til å hjelpe til før vi eventuelt vet kjønnet, så håper lille villig viser seg frem på oul :p

Jeg har masse navn jeg liker. Men stort sett alle er på topp 10 for 2015, og jeg vil egentlig ikke risikere at h*n har 4-5 til i klassen med samme navn. Så fortsetter å lete til jeg finner et litt mer unikt navn. Om ikke så blir det en av navnene jeg likte fra begynnelsen ;)

Jente navn e jeg helt blank på..kanskje Sigrid. Guttenavn så er jeg så låst på Linus at ingen ting annet høres fint ut..haha .. Men Linus blir det ikke ifølge mannen.. Så æ sliter

Jeg har masse navn jeg liker. Men stort sett alle er på topp 10 for 2015, og jeg vil egentlig ikke risikere at h*n har 4-5 til i klassen med samme navn. Så fortsetter å lete til jeg finner et litt mer unikt navn. Om ikke så blir det en av navnene jeg likte fra begynnelsen ;)
Hehe :) men hvis du faktisk ser på hvor få som får selv navnene på topplista så er det faktisk ganske liten sjanse for dette :) det er bare mellom 10-15 per 1000 som får selv de mest populære navnene! Så tror du ganske trygt kan ta det navnet du liker best :)

Ida hvis jente, guttenavn har vi ikke blitt enige om ennå :) kanskje Aksel.. men det kan jo hende det blir noe helt annet når bebisen kommer til verden, kanskje passer ikke det navnet man planla :D

Hehe :) men hvis du faktisk ser på hvor få som får selv navnene på topplista så er det faktisk ganske liten sjanse for dette :) det er bare mellom 10-15 per 1000 som får selv de mest populære navnene! Så tror du ganske trygt kan ta det navnet du liker best :)
Det jeg likte best er det ca 500 stk som ble døpt i fjor, men det er over hele norge. Så det er vel egentlig ikke så ille ;)

Ellie, Amanda eller Leanora/Leah hvis det blir jente :D

Leander, William eller Nathaniel om det blir gutt :D

Syns det er vanskelig, så får se :p har goood tid på å bestemme oss :p

Jeg liker både Elias, Emil og Mathias, men det heter 3 av kompisene til samboeren.... Sååå typisk!
Ellers er jeg veldig på Ludvig Alexander dersom det blir gutt, pga oppkalling osv, men det liker jo IKKE samboeren:p
Jentenavn har jeg tenkt litt på Malin Amelia, Malin Edina(Edina er også oppkalling), eller noe lignende :)

Foreløbig har jeg disse navnene på topp. Ganske sikker på jentenavn, men veldig usikker på guttenavn.

Jente: Helle, Mie eller Eyra.
Gutt: Eirik, Erik, Henrik, Aleksander.
Så fine navn❤ jeg har en gutt som heter Erik og en jente som heter Mie☺ veldig fine navn altså;)

Jeg likte så godt Eira. Vi var faktisk enige om det og. Men plutselig fikk ei bekjent en jente som heter det. Og de kommer til å gå på skole i lag... Arg....
Men ellers: Milla, Guro, Torben, Eilev, Askil

Guttenavnet har vi egentlig klart, jentenavn aaaaaaner vi ikke enda :p

Jeg er selv oppkalt etter mamma og bestemor, kunne egentlig tenkt meg å ta den tradisjonen videre, om det blir jente da... Om det blir gutt aner jeg ikke! Synes det er skikkelig vanskelig med navn :-D

Eg har litt lyst å finne et navn sol begynner på P men vanskelig både til gutt og jente

Back
Topp