babynavn.. for gøy...

ORIGINAL: tigerbebis

Ah, ja jeg er så glad i Embrik, litt i samme stilen [:)] men fått et tydelig NEI fra sambo der [:'(]

Emrik eller Embrik blir en evt nestemann her[:)] Syns det navnet er så fint!Liksom både søtt og solid!! Aner ikke hva vi skulle valgt om det ble jente, men det må bli et litt gammeldags,traust navn det også.

Er sykt spennende med navn! ;D Så gøy. Jeg syns det er så mye lettere med jente navn enn guttenavn. Når vi fant ut at det var gutt så ble alt så stress.. Vi ble ikke enig om noen navn..
Elias (mikrobjørnen) var faktisk det eneste navnet hvor vi begge var enige i. (og ingen av oss kjente noe som het det fra før ;) hehe)

Tilde er kjempe fint ja, men det har jeg gitt til en venninne av meg :) Hun og samboeren har navn på T, og vil kjøre den stilen videre :D hehe

Både meg og samboer har på S, men bryter den der enkelt og greit ;) hehe.

ORIGINAL: spenta

Neste gang, om det blir gutt blir det

Mats

eller

Joakim/Joacim

Og jente blir det

Emmeli/Emmely

Sånn det ser ut nå da!! Synes det er kult å tenke på navn, kanskje fordi flere av venninnene mine er gravide....

Det liker jeg å!! Men ikke helt funnet ut hvordan jeg ville skrive det..
Joakim er opptatt i familien min, dessverre!

Om det blir gutt er Milian min favoritt [:)]. Jentenavn syns eg er litt vanskligere men Ariana er veldig fint da [:)].

Nå har jeg fått de barna jeg skal ha![:D]
Men, navn vi vurderte er;

guttenavn;
Ludvig, Viktor, Fredrik, Jesper

jentenavn;
Elise, Eline (Ingrid vant suverent over disse)
Nina, Helene, (Kamilla vant soleklart!)

(veldig glad i navn som inneholder bokstaven I. Var noen som sa til meg at navn med I er så søte og fine. Det er jeg enig I)

ORIGINAL: Molly80

Plutselig blir det liksom litt annerledes, nå må jo navnet på en evt. ny unge passe til navnet Mattis.
Vilde har vært en felles favoritt da.. men jeg digger Helle, Mille, Milla, Ella, Kaja, Ebba... maaaange andre med -a navn.. og i det siste har jeg falt for Tilie

Av guttenavn så har vi tre igjen som vi var enig om da, Mikkel, Vemund og Birk. Selv er jeg glad i S- navn, Snorre, Sondre, Sivert.
Vi diskuterte en stund Sigve, men jeg var ikke sikkert, men etter at en gutt som het det døde her i kommunen fordi en katt la seg oppi vogna hans, så synes jeg det er et nydelig navn! [:(]

Ella er veldig fint! [:D] Og Thilia var et annet navn på lista vår. Miya er fortsatt en av mine favoritter, men guttenavn er det verre med [8|] Vi liker også navn som ender på a [:)]

Mats

eller

Joakim/Joacim

Og jente blir det

Emmeli/Emmely

Sånn det ser ut nå da!! Synes det er kult å tenke på navn, kanskje fordi flere av venninnene mine er gravide....

Nei, jeg vet!!
Vi har ei jente som heter Jennie fra før (pappan heter Jonny, derfor ville vi ha det litt annerledes, derfor Jennie me ie på slutten) Derfor tenker jeg at jeg ikke vil ha y på slutten av Emmely... Men Emmeli.... Hva tenkte du da? Morsomt!

ORIGINAL: Tirnanog

Plutselig blir det liksom litt annerledes, nå må jo navnet på en evt. ny unge passe til navnet Mattis.
Vilde har vært en felles favoritt da.. men jeg digger Helle, Mille, Milla, Ella, Kaja, Ebba... maaaange andre med -a navn.. og i det siste har jeg falt for Tilie

Av guttenavn så har vi tre igjen som vi var enig om da, Mikkel, Vemund og Birk. Selv er jeg glad i S- navn, Snorre, Sondre, Sivert.
Vi diskuterte en stund Sigve, men jeg var ikke sikkert, men etter at en gutt som het det døde her i kommunen fordi en katt la seg oppi vogna hans, så synes jeg det er et nydelig navn! [:(]

Ella er veldig fint! [:D] Og Thilia var et annet navn på lista vår. Miya er fortsatt en av mine favoritter, men guttenavn er det verre med [8|] Vi liker også navn som ender på a [:)]

Thilia var fint det å!! Jeg elska Emma som liten, men så ble det så mange som het det, at jeg la min elsk på Ella!

Mats

eller

Joakim/Joacim

Og jente blir det

Emmeli/Emmely

Nei, jeg vet!!
Vi har ei jente som heter Jennie fra før (pappan heter Jonny, derfor ville vi ha det litt annerledes, derfor Jennie me ie på slutten) Derfor tenker jeg at jeg ikke vil ha y på slutten av Emmely... Men Emmeli.... Hva tenkte du da? Morsomt!

Jeg har vel på lista jeg har skrevet navn, der har jeg skrevet Emily tror jeg. [:)] Så det blir vel faktisk et litt annet navn, ikke den e`en... tror jeg er inspirert av Friends og hu som Ross gifter seg med [;)] Jenny/Jennie er superfint!
Er vel litt lærer i tankegangen, og vil helst ha navn skrevet fram liksom. Mattis med to t`er, ikke th.. sånn at han lærer dobbelkonsonant og bokstaver han kommer mye borti.. Men ikke alle navn er like fine om man skriver de "rett fram"

Vi hadde også flere navn på lista vår.

Hvis det blir ei jente neste gang blir det nok Emma, Sara, Jenny eller Ida, eventuelt Vilde

Hvis det blir gutt tror jeg det bli Vetle, Eirik, Markus eller Joakim

Synes det med navn er vanskelig, jeg..

å, navn[:D]
Sliter MAX med navn om det kommer en gutt til, men om vi får jente (-ER) skal hun/de hete Lykke Sofie/Sophie, Lone/Lohne eller/og Mathilde!![:)]

har falt heilt før navnet Emrik, så vis det bli en gutt neste gang bli det nok emrik johan, bli det jente bli det verre..

adriano vitor

jente : Oda
Gutt : Odin

Back
Topp