1rosa+1til?
Elsker forumet
Jaaa <3 babyn lever og bare koser seg i magen :D Livmora mi er ca 1cm over navelen og babyn er livlig og rask:D Var så vidt jm hørte hjerte lyden[8D] for lille baby ville sparke på den dumme dopleren hele tia [8D][:D] haha... Og når jm skulle kjenne på livmora, sparka lille baby ho på henna haha....[8D] elsker den lille rampen min <3 hun trudde ikke det var lenge føre pappan ville kjenne sparka <3 åååå er såååå forelska i min lille baby <3 Hjerte rytmen var steget litt oxo... Fra 140 på siste kontroll til 148 på denne kontrollen :D og jeg har endelig gått opp litt igjen <3
Men jeg blir sendt til fødepol da. Hun likte ikke at blodtrykket mitt var så høyt igjen[&:] Så da må jeg inn dit på noen kontroller.. Men hun sa at da vanka det oxo flere ul [:D] Så da stiller jo jeg opp med en gang hihi
Men jeg blir sendt til fødepol da. Hun likte ikke at blodtrykket mitt var så høyt igjen[&:] Så da må jeg inn dit på noen kontroller.. Men hun sa at da vanka det oxo flere ul [:D] Så da stiller jo jeg opp med en gang hihi
Ble skikkelig rørt jeg nå...[:)]