Babyn min trives :D

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jaaa <3 babyn lever og bare koser seg i magen :D Livmora mi er ca 1cm over navelen og babyn er livlig og rask:D Var så vidt jm hørte hjerte lyden[8D] for lille baby ville sparke på den dumme dopleren hele tia [8D][:D] haha... Og når jm skulle kjenne på livmora, sparka lille baby ho på henna haha....[8D] elsker den lille rampen min <3 hun trudde ikke det var lenge føre pappan ville kjenne sparka <3 åååå er såååå forelska i min lille baby <3 Hjerte rytmen var steget litt oxo... Fra 140 på siste kontroll til 148 på denne kontrollen :D og jeg har endelig gått opp litt igjen <3

Men jeg blir sendt til fødepol da. Hun likte ikke at blodtrykket mitt var så høyt igjen[&:] Så da må jeg inn dit på noen kontroller.. Men hun sa at da vanka det oxo flere ul [:D] Så da stiller jo jeg opp med en gang hihi

Moro! Godt å høre at alt er bra[:)]

Så herlig[:D]

Så heldige dere er som snart kan kjenne sparkene utenpå! [:)][:)] Vet ikke om jeg har kjent noe inni engang enda, jeg. Kanskje kjent bevegelser i dag[:)] Tror det er leeenge til pappa'n kan kjenne noe..

Åååå! Så bra Nadja!!! Flott nyhet! Da har du nok en flott og sta bebis;). Har blødningene stoppet?

ja er såååå deilig.... Endelig er det vår tur hihi <3 var en frisk og sterk babi sa jm <3

Ja var vist ikke noe farlig å blø så lite i noen dager... men kom det styrt blødninger, skulle jeg uroe meg sa jm... men hun skullet ta noen tlf til legevakta her i byen og klage til de... de kan ikke nekte en gravid kvinne en undersøkelse...

Så herlig og høre Nadja [:D]

Så fantastisk å høre at alt er bra med den lille i magen og babyen er aktiv og koser seg[:)] Denne gangen er det ingen tvil om at du skal få bli mamma[:)]

så morro.. babyen din er virkelig tidlig ute med ting[:D] både for å kunne høre hjertelyd og med å sparke.. er ordentlig sterk baby[:D] hærlig

Så moro da! Det var ikke 2 inni der altså??[8D] 2 cm over navlen er mye når man er 16 uker på vei! Legen min sa at man regna navlen ca som 20 uker!
Blir stoooor og fin du da[:D]

ORIGINAL: maltesers

Så moro da! Det var ikke 2 inni der altså??[8D] 2 cm over navlen er mye når man er 16 uker på vei! Legen min sa at man regna navlen ca som 20 uker!
Blir stoooor og fin du da[:D]

Jeg tror min er lit over navelen selv nå og det er bare en baby[:)].. kjennes i hvertfall sånn ut når jeg kjenner etter [8|]

Nthååå, Gratulerer så mye da vennen... ÅÅåå ble skikkelig rørt jeg nå, endelig er det din tur å jeg unner dere det så utrolig mye snupp.. [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Vi må møtes etter ord ul på meg da [:D] [:D]

Ojjj...1 cm over navelen alt...Lurer litt på hvor min ligger da...[8D] Midt på navlen da...

Jeg driver å dytter og klemmer på magen, men får ikke noen spark tilbake...[8|] Sææær unge jeg har fått da...[:D]

Får vente 4 dager, kanskje jeg kjenner noe da...[:D]

Men ååååååå så koslig å høre...[:D] Ble skikkelig rørt jeg nå...[:)]

I følge ul i uke 6, 7 og 9 er det bare en inni der hihi... Så den er nok bare veldig aktiv og vokser godt :D Ja er en skikkelig sterk baby...

Back
Topp