baby'n er helt propell

mmth

Glad i forumet
siden igår ettermiddag har babyen vært helt i hundre..... sparker og sparker -kjempe kos altså... men den har et favorittsted og sparke noe som er ubehagelig, så jeg prøver å dytte litt på hjelper en liten stund også er den igang igjen[:D] 

Ja, det er deilig[:D] Her tror jeg babyen ligger langt nede. Han sparker stort sett på eller i nærheten av blæra[&:] (så det har blitt noen små lekkasjer[X(][:-])
Men er så deilig å kjenne liv, og føle at jeg nå kan begynne å bli litt kjent med denne babyen. Jeg har til nå ikke følt så mye..har liksom bare hatt litt stor mage[&o][>:] Men nå begynner det å synke inn at det er en gutt og jeg blir mer og mer kjent med han[:)]

hehe, min sparker meg stort sett i blæra eller rett over, eller så snur han seg og sparker inn mot beinet i ryggen, eller bekkenet kjennes det ut som. Og så strekker han seg til tider, veldig artig for da kan eg kjenne han nesten heilt oppe med ribbeina, alltid på høgre side[:)]

Jeg har fått beskjed om at livmora mi ligger litt vridd mor høyre side, så da er det ikke så rart likevel at magen min (sånn som sist) alltid var skeiv med en større kul på høyre side de første ukene/månedene[8D] Men denne gangen føler jeg babyen ligger lenger nede enn sist..

Har er liten propell jeg også [:)]
Veldig annerledes fra sånn storesøster var i magen, ho kjente jeg nesten ikke noe til!

samme her.... holder på fra morgen til kveld.. har til tider lurt på om den lille jenta aldri sover nedi der.. hehe...Holder mest på på venstre side her da.. tror kanskje det er noen armer som er like under navlen og bena helt til venstre.. om det ikke er bein på alle plassene da.. ikke godt å si... fart i a er det i hvertfall... hihi...

hihi, min holder også på sånn enkelte ganger, og noen ganger sparker den på steder som er veldig ubehagelig[:D] jeg dytter til magen og prøver å snakke til henne, men hun bare fortsetter, jeg liker å tenker at hun allerede nå begynner å mobbe mamma litt hvis hun kjeder seg som en slags underholdning[:)]

men det er så søtt å kjenne henne sparke selv om det ikke alltid er like behagelig[:)]

ORIGINAL: pops25

samme her.... holder på fra morgen til kveld.. har til tider lurt på om den lille jenta aldri sover nedi der.. hehe...Holder mest på på venstre side her da.. tror kanskje det er noen armer som er like under navlen og bena helt til venstre.. om det ikke er bein på alle plassene da.. ikke godt å si... fart i a er det i hvertfall... hihi...

Hørres akkuratt ut som jentå mi og [:D]

her er det oxo ei som har "hjemmealenefest" i magen, hele dagen og natta lang [:D] he he... myyyyye liv [:)] jeg har spark stort sett over hele fronten på magen, men kan liksom ikke huske at di to forige var sååå aktive.... noen ganger kjennes det ut som et bein eller en hånd som sklir fra den ene siden til den andre, veldig sprøtt [:D] men veldig morro, lurer på om nurket er like urolig når hun kommer til verden [:)]

Samme her! [:)] Hadde ikke trodd en skulle kjenne SÅ mye liv allerede nå! [:)] Utrolig herlig!

Føler h*n sparker overalt,men holder seg vel mest i venstre side,og dytter ofte bort i blæra! [&:][8D][:)]

Har en følelse av at h*n sparker bak/nedover mot "åpninga" ([8D]) også...?! [8D]

Back
Topp