Babymoon?

Murmeldyret

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Juligull2021
Hører på podcasten 40 uker, og sist uke snakket de om at de hadde vært på en såkalt babymoon, en siste parferie før babyen kommer. Som førstegangs synes jeg selve begrepet er litt tullete, men har i det siste tenkt på om vi kanskje skulle tatt en reise bare oss to, for å markere at det blir siste gang på lenge vi kan gjøre noe sånt.

Noen som har tenkt på det samme? Eventuelt har gjort dette før? Hvor reiste dere i så fall, og hvor langt var dere på vei?

Hører på podcasten 40 uker, og sist uke snakket de om at de hadde vært på en såkalt babymoon, en siste parferie før babyen kommer. Som førstegangs synes jeg selve begrepet er litt tullete, men har i det siste tenkt på om vi kanskje skulle tatt en reise bare oss to, for å markere at det blir siste gang på lenge vi kan gjøre noe sånt.

Noen som har tenkt på det samme? Eventuelt har gjort dette før? Hvor reiste dere i så fall, og hvor langt var dere på vei?

Vel, vi skal på sommerferie da - 3,5 uke i syderlige strøk. Er da 22-26 uker på vei. [emoji173]️

Haha akkurat nå kunne jeg tenkt meg på en babymoon fri fra mann og barn en siste gang før det blir 2 mot 2 :hilarious: vi gjorde absolutt ingenting sommeren før termin sist annet enn salg av hus, huskjøp og arbeid på begge husene. Angrer kanskje den dag i dag på at jeg ikke krevde at vi tok oss en tur å fikk litt fri bare oss to, var temmelig hektisk

Vi tok 4 dager i Køben:)

Visste ikke at det hadde et navn, men vi skal visst på det da:D Men vi hadde nok dratt på ferie i sommer uansett. Blir 6 dager langs kysten i Italia:)

Har det et navn altså [emoji23][emoji848] Vi drar tre uker til thailand. Er da 22 uker ish. Må jo bare få gjort det [emoji267][emoji267] blir nok lenge til neste langreise. Guttungen på 6 blir ikke med.

Haha akkurat nå kunne jeg tenkt meg på en babymoon fri fra mann og barn en siste gang før det blir 2 mot 2 :hilarious: vi gjorde absolutt ingenting sommeren før termin sist annet enn salg av hus, huskjøp og arbeid på begge husene. Angrer kanskje den dag i dag på at jeg ikke krevde at vi tok oss en tur å fikk litt fri bare oss to, var temmelig hektisk

Ser absolutt behovet [emoji23] med en så hektisk sommer sist gang skjønner jeg veldig godt at reise ikke ble prioritert, selv om det kanskje var akkurat da dere hadde hatt behov for det [emoji4]

Godt å se at det er flere enn meg som ikke kjente begrepet [emoji23] vi har landet på å heller reise på tur september neste år, med baby og mens han er i pappaperm, før barnehagehverdagen og to fulltidsjobber treffer oss. Så får vi heller nyte noen hytteturer og koselige hjemmehelger mens vi venter i stedet [emoji173]

Kunne tenkt meg en babymoon alene jeg og.. :p Kanskje jeg tar meg en når det nærmer seg, uten samboer om småen, hehe. Samtidig tør jeg ikke reise langt når termin nærmer seg, er så redd fødselen plutselig skal komme i gang uten at jeg er hjemme :p

Kunne tenkt meg en babymoon alene jeg og.. [emoji14] Kanskje jeg tar meg en når det nærmer seg, uten samboer om småen, hehe. Samtidig tør jeg ikke reise langt når termin nærmer seg, er så redd fødselen plutselig skal komme i gang uten at jeg er hjemme :p
Har avtalt med en venninne som har termin samme dag som meg å ha en spadag når vi når 3. trimester. Ingen mann og uten hennes 3-åring, kun kos og pleie [emoji4]

Åh, jeg drømmer om reising til sydligere strøk, og skulle ønske vi kunne tatt oss en babymoon.. Vi skal igang med flytting, huskjøp og oppussing i løpet av sommeren, så det blir nok lite penger igjen til reising.

Babymoon, så morsomt navn. Vi var i Berlin en tur før førstemann kom. Sykla rundt fra kafé til kafé og åt god mat. Veldig koselig. Denne gangen satser vi på ferie i permisjonstiden. :)

Med en 2-åring i hus blir det ikke akkurat noen babymoon:D Kunne tenkt meg en alene jeg også. To dager på SPA, chickflicks på senga, hotellfrokost og behandlinger. Helt uten stress og mas fra noen:happy:

Med en 2-åring i hus blir det ikke akkurat noen babymoon:D Kunne tenkt meg en alene jeg også. To dager på SPA, chickflicks på senga, hotellfrokost og behandlinger. Helt uten stress og mas fra noen:happy:
Det hørtes skikkelig godt ut! [emoji1]

Vi skal en uke til varmere strøk i juni. Hadde nok blitt en tur selv om vi ikke er gravide. Men veldig enkelt å si at vi tar oss en tur før vi får to under i hus. Mini blir med oss, da.

Har tenkt litt på en langhelg til en storby til høsten, uten mini, kun oss to. Får se når den tid kommer. :)

Back
Topp