BabyMia

-snartmammatil3-

Elsker forumet
Du skrev i en tråd at du har en enorm koksgrå sofa, bilde??[:D][:D] V er på jakt etter nettopp det nemlig, hvor er den kjøpt og hvor mye gav dere for den?

skeidar var det vi kjøpte den på, skal vi seeeeee bilde ja.......

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=35302&portlet_Varekatalog_2group_name=Stoffsofa&portlet_Varekatalog_2product_name=Sting+hj%C3%B8rne+&_pageLabel=page_varekatalog

her er linken, men den ser så brun ut der....

har jo og funnet ut i ettertid at den er egentlig ganske normal i størrelse, det er bare i som har hatt en veldig liten sofa før tror jeg[:D]

ser ikke rette fargen på den her heller i grunn....[&:]

NAM! Den såg jo bare knallgod ut..

Når det kmomer til sofaen ( [;)] ) så har jeg sett på den og den er jo kjempefin, men eg ønsker meg en enda større en.. lenger åsså mer i hesteskoform[;)]

den fra bohus vurderte vi og, den var knallfin!

Vi har formfin fra Bohus:)
Va har bygget den selv, og sofaen ser ut som en hestesko....vi har veldig stor tv-stue, så fant ut at det var greit å få en STOR sofa,og vi eeelsker den[:)][:)][:)][:)][:)]

Finner den ikke helt på bohus sine sider..
Men d er iallefall et norsk merke..formfin heter den!!

ORIGINAL: _Marianne_

Va har bygget den selv, og sofaen ser ut som en hestesko....vi har veldig stor tv-stue, så fant ut at det var greit å få en STOR sofa,og vi eeelsker den[:)][:)][:)][:)][:)]

Hvor mye måtte dere gi for den?? Har du bilde? [:)] Evt kan du si hvor mange som kan ligge srak ut i den [8D] Hehe.. biktige detaljer dette skjønner du [:D]

ORIGINAL: ~Malin~

ORIGINAL: _Marianne_

Hvor mye måtte dere gi for den?? Har du bilde? [:)] Evt kan du si hvor mange som kan ligge srak ut i den [8D] Hehe.. biktige detaljer dette skjønner du [:D]

Back
Topp