Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingen av delene tenker jeg. Det er ikke babymat, bare mat. Baby har spist det samme som oss fra hun var 6 mnd, spist selv. Vi lager all mat fra bunnen og har da kontroll på saltinnholdet.
Begge deler. Han var ikke så fan av alt hjemmelaget til å begynne med, så da kjøpte vi mest. Så ble det mer og mer etterhvert med hjemmelaget. Men han elska noe av glassmaten, så han fikk det en stund, selv om han spiste det vi spiste. Særlig i helger ol, da vi gjerne hadde litt annen mat
Her er mini 8,5 mnd og spiser det samme som oss til middag. Om vi har noe han ikke skal ha, har jeg ferdiglaget i porsjoner i fryseren som jeg tar opp og putter det inn i dampovnen. Han er ikke så glad i ferdiglaget fra butikk, spiser heller ikke babygrøt. Lager havregrynsgrøt morgen og kveld med svisker- eller aprikosmos oppi
Det har igrunn gått i den samme maten vi har, men vi har prøvd oss på matglass og sånt. Det har ikke vært populært. Yngste har slitt med å spise mat, så vi gikk for blw. Fruktsmoothie på klemmepose er derimot en stor suksess, og det spiser både hun på 1 år og hun på 6.