Babymat, prisforskjeller

L

Lykkesrus

Guest
Jeg har lagt merke til at det er veldig store prisforskjeller på babymat fra butikk til butikk. I enkelte butikker kan et produkt faktisk koste det dobbelte! det utgjør jo en god del i det lange løp.



Hvor er det dere kjøper babymat?

Husker når jeg brukte pampers 1, da betalte jeg 10kr pakken på rema 1000.. men i andre butikker kunne jeg betale opp mot 25 kr for samme pakke. Legg ut dine råd når det gjelder priser på dvs produkter her:) Greit å være prisbevist!
 
Ja jeg har gått over til Rema 1000 sine bleier, de fungerer veldig greit! Har ikke den vonde kjemikallukten som pampers hadde..

Disse bleiene koster vel 25-28kr, og da får man 56 bleier. Holder lenge!
 
Kjøper midi bleier, fra coop butikkene! Pakke med 68 bleier for 40kr trorjeg det er. Har brukt de leeenge, mye bedre enn de andre merkene syns jeg
 
Billig er like bra! Og ja, fader og det lukta av pampersen! Må være noe lotion i dem?
 
her bruka vi pampers sine bleier, kjøper på eske med 3 pk til 99 kr på coop (brukte først libero, men dei begynte å lekke på sidene), kjøpte en pakke med first price sine, men dei var visst alt for store, so får heller prøve dei igjen når gullet har vokst litt meir ;)

Babymat kjøpe eg ikkje, då eg lagar sjølv, då veit eg kva eg puttar i han også trur eg det er mykje billigare enn å kjøpe...
 
Ja libero har heller ikke funket her.. de lakk bare hos oss også!

Er nok mye billigere å lage babymat hjemme ja.. men såå kjekt med ferdigglass i blandt også da:D Iallfall for sånne latsabber som meg:p
 
Oscar bare spytter ut maten min!! Kresen? Det ender ihvertfall med at j spiser det sjøl. Mmm :) Ellers spiser han lite grønnsaker ennå og et glass holder vel i et par dager, så helt greit å kjøpe foreløpig :)
 
Ja prøvde et middagsglass med spagetti og kjøttsaus i sta.. det slo ikke helt an. ble vel kanskje 3 ts til sammen:p Så får prøve igjen i morgen:p
 
Vi har prøvd mange forskjellige typer bleier, men foreløpig er det pampers som fungerer best. Snuppa har veldig sart hud og hun har reagert på noen andre bleier. Libero var verst :p. Kjøper sånne store pakker på coop.

Ellers kjøper jeg det meste på meny fordi det er nærmest.
 
Back
Topp