Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sviskemos:
Tørkede svisker kokes møre. Ha sviskene i en blender, men ta vare på kokevannet. Finmos sviskene og spe med kokevannet til ønsket konsistens.
Oppbevar i små beholdere. Kan fryses.
Banan og avokadomos:
1 banan
En halv avokado
Moses sammen til ønsket konsistens. Kan fryses. Smaker veldig godt for babyen. Og det er ikke feil for mamma om det blir rester![]()
Banan og avokadomos:
1 banan
En halv avokado
Moses sammen til ønsket konsistens. Kan fryses. Smaker veldig godt for babyen. Og det er ikke feil for mamma om det blir rester![]()
Dette har vært mine barns favoritt[emoji5]️
Hm... Vet du, jeg lager sjokoladedessert til meg selv med disse ingrediensene:-/
En banan
En avocado
2 ts kakaopulver
Kjører i en blender - voila! Sjokolademousse til to!![]()
Da det var eple- og pæresesong tidligere i høst så laget jeg eplemos og pæremos til mini. Kjøpte isbiterbrett på IKEA.
Kokte epler og pærer (hver for seg) til de ble møre - uten skall.
Kjørte de i kjøkkenmaskin til pure. Fylte brettene og la de i fryser.
Gleder meg til vi kan begynne og bruke de.
Får nå se om mini liker det daSå smart!![]()
Anbefales! Var litt skeptisk den første gangen, men nå syns jeg det er kjempegodt. Tåler du mandler er det også kjekt ha i for å få litt "crunch".Ååå nam! Det skal prøves!
Hm... Vet du, jeg lager sjokoladedessert til meg selv med disse ingrediensene:-/
En banan
En avocado
2 ts kakaopulver
Kjører i en blender - voila! Sjokolademousse til to!![]()
Anbefales! Var litt skeptisk den første gangen, men nå syns jeg det er kjempegodt. Tåler du mandler er det også kjekt ha i for å få litt "crunch".
Jeg spiser min med en gang, men har hendt at gubben har satt sin i kjøleskapet først fordi han har holdt på med noe akkurat da.Spiser du det med en gang, eller settes det kaldt en stund?
Det bør duOMG! Takk, skal prøves!![]()
Det bør du
Hvis du skal i gang med fast føde til baby så kan du jo vente med kakao i blandingen til du har tatt ut til baby først. Vet ikke når de kan få kakao... Men greit å ikke begynne med det først
Den er forresten litt bitter. I den opprinnelige oppskriften stod litt sukker også, men det har jeg aldri prøvd.