Legen sa til meg i dag, at eineste smertestillende ammende kan bruka er paracet[&:][&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bettand
Huff er dumt den ryggen skal plage deg sånn da.
ORIGINAL: Babymario
Jeg får vondt øverst/midt på ryggen omtrent ved BH'en også stråler det rundt mot magen og presser på så jeg føler meg veldig oppblåst. Er sykt vondt. Ikke noe i beina nei.
Jeg har fått påvist en liten prolaps på MR for noen år siden og det er ikke ofte jeg kjenner noe lenger heldigvis. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk det i studietida. Bodde på en liten studenthybel (13kvm)uten ordentlige stoler og "halvsatt" for det meste i sofasenga. I tillegg hadde jeg fordypning i utefag og gikk med tyngre sekke enn jeg var vant til og klarte... Har vel rett og slett en dårlig holdning jeg [8D] Fikk vondt nå etter dårlige ammestillinger regner jeg med. Føler meg fin igjen nå, men satt på en trebenk igår og skulle amme og da kjente jeg at det IKKE var noe lurt!! Prøver å ligge å amme om natta og ikke halveis ligge/sitte opp etter veggen [;)]Kan anbefale ammeputa jeg kjøpte: cozyfix. Den koster rundt 1000 kr men den støtter veldig godt opp. Den er litt hardere enn de saccosekk-putene [:)]
ORIGINAL: Babymario
Det er jo du som skal ha god bedring, jeg er fin nå [:)]