Babymagen

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Noen andre flergangsfødende her inne?[emoji5]
Jeg er blitt tatt skikkelig på senga av babymagen her, for den er nesten like stor i uke 24 som den var i uke 34(!!) med min første! [emoji15]
Har jo hørt at man kan bli litt større for hver gang, men stemmer dette faktisk?
Føler meg nesten ferdiggått i uke 24 [emoji23][emoji85]

Jepp, det stemmer til gangs! Jeg får kommentarer som "du er vel straks ferdig du nå?". Og jeg bare "om fjorten uker så". [emoji23] Men ja, magen har kommet tidligere for hver gang, men jeg har ikke blitt større mot slutten av den grunn, det har liksom stagnert på et punkt.

Så, fortere stor, men ikke større.

[emoji1384]‍♀️jepp, 25 uker nå, tilsvarer kanskje magen i uke 33-34 med nr 2, og terminmage med nr. Håper den stagnerer som Siadle sier, for jeg har litt angst for hvor stor den kan bli denne gangen [emoji849]

Jeg er i uke 26 og har fått ganske stor mage ja.. Redd for at jeg får stoooor mage.. Var på langtnær så stor ved forrige svangerskap :P

Så godt og høre at det ikke bare var meg [emoji28][emoji85]
Føler meg enorm, og har med skrekk og gru fundert på hvor stor jeg kommer til å bli [emoji15][emoji33]

10441915_10155368292745026_419014507665731980_n.jpg

28 uker med nummer fire, og nummer fem. Magen var faktisk litt mindre med nummer fem, enn på samme stadie med fjerdemann, selv om SF-målet var høyere. Husker ikke leie på storebror her, men magen så litt venstreorientert ut.
1f61b.png
:P Lillesøster lå på tvers, med hodet godt plantet i ribbeina på høyre side, og rompa godt plassert i ribbeina på venstre side.

Så rundt uke 28 har magen vært lik med de fire siste. Dog stor forskjell fra første gang, da ble jeg ikke særlig større enn dette til termin.

Noen andre flergangsfødende her inne?[emoji5]
Jeg er blitt tatt skikkelig på senga av babymagen her, for den er nesten like stor i uke 24 som den var i uke 34(!!) med min første! [emoji15]
Har jo hørt at man kan bli litt større for hver gang, men stemmer dette faktisk?
Føler meg nesten ferdiggått i uke 24 [emoji23][emoji85]

Samme her :sorry: Det høygravid ut, i uke 25 :(

For å være helt ærlig så er jeg ikke sikker :p Noen dager føler jeg meg diger, og andre dager bare feit :o
Men har fått to tilbakemeldinger denne uka den ene var... nå viser det :) og den andre var at hun glemte at jeg var gravid og tenkte wow som jeg hadde lagt på meg plutselig for jeg så plutselig veldig tykk ut :( Men så kom hun på det når hun så puppene, og magen samtidig et eller annet sånt :o
Så jeg vet ikke jeg :wacky:
Prøvde og se litt på bilder fra tidligere to svangerskap og tror ikke jeg er så langt unna lik når magen ikke er oppblåst av luft i tilegg. Sf mål er spot on:p

For å være helt ærlig så er jeg ikke sikker :p Noen dager føler jeg meg diger, og andre dager bare feit :o
Men har fått to tilbakemeldinger denne uka den ene var... nå viser det :) og den andre var at hun glemte at jeg var gravid og tenkte wow som jeg hadde lagt på meg plutselig for jeg så plutselig veldig tykk ut :( Men så kom hun på det når hun så puppene, og magen samtidig et eller annet sånt :o
Så jeg vet ikke jeg :wacky:
Prøvde og se litt på bilder fra tidligere to svangerskap og tror ikke jeg er så langt unna lik når magen ikke er oppblåst av luft i tilegg. Sf mål er spot on:p

Jeg har ikke mål sf ennå, spent på om den havner i øverste del av skalaen [emoji23][emoji85]
Har egentlig bare lagt på meg på magen og puppene, men jeg føler meg jo enorm [emoji849]

Det varierer fra person til person. Jeg er 4 gangs og har bare pitte litt større mange enn hva jeg hadde med første.

Jeg var enormt sist med sønnen min! Virkelig stor! Så denne gangen (selv med to) er jeg mindre enn sist. Men nå måler de ikke SF mål på meg i det hele tatt, og skal heller ikke gjøre det. Så jeg vet ikke nøyaktig. Jeg ser kun på bildene jeg har tatt så langt.

Men jeg bærer magen anderledes :) det kan nok ha litt å si. + at jeg var tynnere til å begynne med sist OG hadde gått opp mer i vekt til uke 23 sist enn nå. Så jeg aner ikke jeg.. jeg har skikkelig mage. Jeg er skikkelig gravid. Men føler meg liten enn så lenge <3 noe jeg syns er litt godt, når jeg kommer til å bli enorm om ikke mange ukene :p

Back
Topp