Babymage?

Ja, min mage er veldig godt synlig. Dette blir nr 3 på relativt kort tid. Så huden hadde ikke helt kommet tilbake etter nr 2.
 
Samme her!
Dvs nr 2 er fire år, så det er jo en stund siden, men jeg skjønner virkelig ingenting. Magen står ut! :)
Samboer synes det er så skjønt, jeg er mer; det er luft, spekk og ritz-kjeks du stryker på nå kjære... :oops:

Men han mener dette er babymage. Såå gira.. hihi
 
Er 9+3 idag med tvillinger ,så begunner å vises nå ja. Kan skjule den med skikkelig store klær,men har litt å gå på fra før også så den er nok endel oppblåst siden babyene kun er noen cm enda :)
 
Samme her!
Dvs nr 2 er fire år, så det er jo en stund siden, men jeg skjønner virkelig ingenting. Magen står ut! :)
Samboer synes det er så skjønt, jeg er mer; det er luft, spekk og ritz-kjeks du stryker på nå kjære... :oops:

Men han mener dette er babymage. Såå gira.. hihi
Hihi, ikke sant. Litt sånn jeg føler det også. Og er flere som tydelig har sett på magen min, så regner med flere tenker sitt, men ingen som tørr å si noe enda. Så idag skal jeg faktisk gå til innkjøp av en behagelig gravidbukse, så jeg har en. Ellers tror jeg at jeg skal greie meg med det jeg har.
 
Jeg synes at livmoren min er blitt ganske synlig helt neders i magen :) er en liten kul der :)
 
Jeg ser kjemoegravid ut :p Skjedde omtrent over natta at magen spratt ut :p orker ikke bruke mine vanlige bukser lenger, for det er så ubehagelig, så går mye i kjoler og store gensere, for med mammabukse ser man jo enda mer gravid ut :p
 
Jeg ser kjemoegravid ut :p Skjedde omtrent over natta at magen spratt ut :p orker ikke bruke mine vanlige bukser lenger, for det er så ubehagelig, så går mye i kjoler og store gensere, for med mammabukse ser man jo enda mer gravid ut :p
Ja, en blir fort mye mer gravid med mamma bukser, men føler jeg allerede har kommet dit at jeg uansett ser gravid ut. Så da får de liksom bare være :hilarious:
 
Liten antydning til mage her, men går fint å skjule en stund til.. :happy: Har også gått til innkjøp av en mammabukse.
 
Varierer litt fra dag til dag føler jeg.Men en liten endring er det og slitsomt å trekke inn magen som jeg lett kunne før.5+5
 
Føler jeg har litt mage, men tror egentlig bare det er fettet og huden fra forrige svangerskap haha :D
 
Litt antydning, mer om kvelden så klart :) men kan fremdeles gå med de vanlige buksene mine, men er joggis på hjemmebane. Er 8+4, så det tar vel litt lengere tid før det synes :)
 
Ja, jeg er 9+2 og det vises når jeg er naken. Er relativt tynn fra før av og dette er nr 2, så derfor vil det nok vises raskere ☺️
 
Er 9+3 idag med tvillinger ,så begunner å vises nå ja. Kan skjule den med skikkelig store klær,men har litt å gå på fra før også så den er nok endel oppblåst siden babyene kun er noen cm enda :)
Åå så kjekt! Når var du på TUL ?
 
Her er det bare luft og enda mere luft :hilarious: men det er tidlig, er bare 5+4 :)
 
Last edited:
Ingen babymage her enda, men mer ekstra padding fra før og oppblåst tror jeg ;) Klarer ikke holde inne magen like godt som før heller :pVil ikke at folk skal spekulere, så jeg velger store gensere nå for tiden.
Håper alt går bra så jeg får oppleve skikkelig gravidmage, gleder meg sånn til det!
 
Mannen min sa at det vises i tettsittende klær, helt ærlig mener jeg at jeg bare har lagt på meg som følge av lite aktivitet og et dårlig kosthold der jeg spiser for å ikke spy.. Men puppene jeg hadde når jeg ammet er tilbake, det er ingen tvil om det i alle fall.. 9+1 i dag..
 
Back
Topp