Jeg hadde jentefølelse så var morsomt å se at det stemteJaa![]()
har litt guttefølelse da, men hvem vet! Det vil vise seg om 33 dager! Har dere fortalt det til venner og familie?
![]()
Har fortalt det til noen venner og mange i familien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde jentefølelse så var morsomt å se at det stemteJaa![]()
har litt guttefølelse da, men hvem vet! Det vil vise seg om 33 dager! Har dere fortalt det til venner og familie?
![]()
I følge min mor, såJentemage?kan msn se sånt allerede? Gøy!
Så koseligJeg hadde jentefølelse så var morsomt å se at det stemte![]()
Har fortalt det til noen venner og mange i familien![]()
Fordi jeg var veldig oppblåst og hadde masse luft fra uke 6/7 til 10/11 ca. Nå er det helt borte nestenHvorfor et du sikkert på det?
Luften jeg kjenner som gravid er noe helt annet enn noe jeg forbinder med luft til vanlig.
Og jeg vet det ikke er babyen, noen ganger går det over navlen, og så langt opp går ikke livmoren min
Ja jeg spurte jordmoren på tirsdag hvor livmoren min var nå og hun sa vel at den nok var ca med buksekanten nå, men fortsatt ett stykke inni, så vett det må være noe annet som går litt lenger ut rett ovenforEt og hitt litt til presses oppover av livmoren ja
Ta en titt på den "uke for uke" som vi har link til i våre viktigste tråder, og se på alt det ANDRE enn babyen....
Det meste av magen min er lenger oppe enn livmoren, men det er merkbart på magen at livmoren vokser også.
Ja jeg spurte jordmoren på tirsdag hvor livmoren min var nå og hun sa vel at den nok var ca med buksekanten nå, men fortsatt ett stykke inni, så vett det må være noe annet som går litt lenger ut rett ovenfor
Men har ikke økt i vekt så satser på at det ikke er ekstra![]()
Samme herJeg har gått en kilo ned i vekt, men magen min vokser. Så et eller annet annet må vel krympe da...
Såpass!! Syns min også kom veldig fort! Har hørt de som har vært gravide før får fortere mage!Husker ikke akkurat når den kom med første, men kom overraskende fort. Denne gangen kom den så tidlig at å skjule den i uke 12 var komplett umulig!!![]()
Ja, det har jeg også hørt.Såpass!! Syns min også kom veldig fort! Har hørt de som har vært gravide før får fortere mage!