Babymage

Gullene

Glad i forumet
Har det vært en tråd der man kan legge ut det siste bilde av babymagen? Hadde vært så kos å sett :)

Fikk ikke til på andre måten!

Samme dag han kom ut [:D] (nyydelig[&o])

aner ikke hvordan man får inn flere bilder.. [&o]

Tok siste bildet to uker før hun kom, men har en video rett over midnatt den dagen hun ble født[:)]

Siste bildet som ble tatt,
og jeg gikk til uke 41[&:]

Dette bilde ble tatt 37+5, 4 dager før han ble født[:D]

[/image]

Dagen riene startet 21.12.09 kl04.30. Han kom til verden 22.12.09 kl.10.35[:D]

Savner den fine magen min. Gleder meg til neste gang jeg blir gravid[:D]

Her var riene i gang!! 7 dager etter termin[:D] tidlig dagen etter var han ute[:)]

21.DESEMBER[:D]

20.DESEMBER[:D] (tok med det her og jeg, det nest siste magebildet jeg tok før han ble født[:)])

ORIGINAL: Alexandra82

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa [:)]

så koselig sagt:) det der var 1 uke etter termin forresten[;)] hehe[:D]

Her er magen min 4 dager før lillePrins flyttet ut av hybelen sin..

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa [:)]

Sign!! [:)][:)] For en fresh dame!!

Sign! Du kledde virkelig å gå gravid [:D]

ORIGINAL: sjokomuffin

ORIGINAL: Førstegangs

[:-] så smal magen din var [:D] men fin altså [:D][:D] min gikk helt rundt den hahah

Takk! Jg ble heldigvis ikke så stor og kunne bruke alle klærne mine hele veien.. Var noen bukseknapper som ikke fikk gjøre jobben sin da... [;)] Gleder meg til å gå gravid igjen, jeg..

ORIGINAL: sjokomuffin

[:-] så smal magen din var [:D] men fin altså [:D][:D] min gikk helt rundt den hahah

Takk! Jg ble heldigvis ikke så stor og kunne bruke alle klærne mine hele veien.. Var noen bukseknapper som ikke fikk gjøre jobben sin da... [;)] Gleder meg til å gå gravid igjen, jeg..

Samme her, var så deilig å kunne bruke de vanlige klærne[:)]

Men de sier jo, var du lita første gang blir du stoooor neste gang[8D]

ORIGINAL: LaMona

Sign! Du kledde virkelig å gå gravid [:D]

ORIGINAL: sommerfugler85

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa

så koselig sagt:) det der var 1 uke etter termin forresten hehe

Enda mer imponert

ORIGINAL: Cathrine09

Sommerfugler> Herregud, skulle ønske jeg så ut som deg en dag før termin. Du er flott assa

Sign!! For en fresh dame!!

Herregud å søte dere er!!! Dere er virkelig noen freshe damer dere og!! Men som sant skal sies, så har jeg vel aldri følt meg så vel med kroppen min som det jeg gjorde da jeg var høygravid[:)] En grunn til at magen skal "henge" over buksa liksom[:-] hehehe

Back
Topp