Babymage eller?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Magen min ser ut som at jg er 5 mnd på vei.. Har hatt ganske flatt mage tidligere. Ikveld får vi mange på besøk for å feire nyttårsaften hjemme hos oss. Hvordan kan jg skjule magen? Magen min synes i alle klærne mine, har kanskje prøvd 10 forskjellige kjoler.. Mannen min mener at vi må fortelle det til folk ikveld? Hvordan har dere tenkt å gjøre det?

Jeg er forkjølt så vi blir hjemme. Men ble nesten avslørt av en onkel 2.juledag som spurte rett ut! Ble så paff at jeg svarte "er du frekk eller?" :P
Hvis ingen spør, trenger dere ikke si noe. Jeg skjønner ikke hvorfor magen kommer så fort, har da nesten ikke luft heller! Er 6 uker bare..

Kjenner meg igjen. Vi fortalte det til de vi feiret Jul med og hun ene sa " jeg merket at du hadde fått mage"… :eek:
Vi har vagt å fortelle til alle vi har god kontakt med vi :)

Regne med å gjøre det samma.. Mange som har spurt mg og.. Folk ser så rar på magen min :( om 6 timer så er jg 8+0

Jehar også fått enormt med mage, og er kun 6+3. Jeg prøver å gå med så store klær som mulig, men innser nok at jeg trolig vil få noen spørsmål etterhvert..

Æ ska itj fortell nåkka før etter ordinær ul :) Satse på at æ klare å skjul det fram t da :)

Jeg er 10 uker og har fått litt mage. Har hatt den i ett par uker nå... Tarmene er opplåste og magen er treg.. Tror allikevel at det er kommet litt babymage :) Fikk tidlig mage sist også..

Jeg er 10 uker på vei, og er veldig oppblåst. Ser nesten ut som en liten gravid kul...

Mye mage her på kveldene, men det er kun luft. . Men har fått en bitteliten kul helt nede ved "hårfestet" som jeg ser og kjenner ganske godt <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Fikk så vidt mage i uke 19/20 sist, men det blir sikkert tidligere synlig denne gangen. Ingen mage enda (7+4), men gleder meg til den kommer :)

Kjenner en hard klump nederst i magen om morgenen, som forsvinner når jeg har tisset :-p

Er 10 uker

Merker jeg er mer oppblåst, men ikke noe tegn til baby mage enda. Tok lang tid før den var synlig med første.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg er også veldig oppblåst og har problemer med å skule magen - og er bare 6+2 :P Det skal bli vanskelig å skjule veldig lenge tror jeg. Har på følelsen at magen kommer veldig fort denne gangen :) Spent på om jeg kommer til få noen "dumme" spm på jobb til uka! Og i tillegg til å være så utrooolig trøtt som jeg er, så tror jeg nok at jeg blir avslørt snart.

Jeg tror jeg er litt mindre oppblåst nå enn før jul, men er spent på hvordan det går med trøttheten jeg og. Ennå to uker før jeg har lyst til å røpe noe. 10 arbeidsdager :eek:

Back
Topp