Babylukt!

Trappetrollet

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Er jeg den eneste som faktisk liker lukten av babytåfis/håndfis (hendene til mini lukter tåfis ❤️) og tissebleie ? Nå er det kanskje bleien selv som lukter "godt" da, og ikke selve innholdet :p bruker libero touch. Synes forøvrig også at hundens tåfis er god :D

Synes derimot ikke at hodet hennes luker godt for tiden. Mye tørr hud, og bader i olje nesten hver dag, siden vi er med i prevent adall . Nå lukter hodebunnen noe spesielt :eek:
 
Er jeg den eneste som faktisk liker lukten av babytåfis/håndfis (hendene til mini lukter tåfis ❤️) og tissebleie ? Nå er det kanskje bleien selv som lukter "godt" da, og ikke selve innholdet :p bruker libero touch. Synes forøvrig også at hundens tåfis er god :D

Synes derimot ikke at hodet hennes luker godt for tiden. Mye tørr hud, og bader i olje nesten hver dag, siden vi er med i prevent adall . Nå lukter hodebunnen noe spesielt :eek:
Jeg synes heller ikke at hodet lukter spesielt godt... tær og hender...nei, ikke veldig godt, vil jeg si, men helt ålreit:) Bedre enn min egen tåfis:D
 
Er jeg den eneste som faktisk liker lukten av babytåfis/håndfis (hendene til mini lukter tåfis ❤️) og tissebleie ? Nå er det kanskje bleien selv som lukter "godt" da, og ikke selve innholdet :p bruker libero touch. Synes forøvrig også at hundens tåfis er god :D

Synes derimot ikke at hodet hennes luker godt for tiden. Mye tørr hud, og bader i olje nesten hver dag, siden vi er med i prevent adall . Nå lukter hodebunnen noe spesielt :eek:


Jeg er helt ening med deg :)
 
Bleiene kan jeg styre meg for, ellers er babylukt noe fantastisk! Det første jeg sa da jeg fikk eldste opp på brystet, var "ååh, så godt han lukter!" Lå med nesa på hal og sniffa og ble nesten rusa av lukta de første ukene. Det artige er jo at dette er helt likt som i dyreverdenen; lukta er den viktigste sansen som brukes i tilknytninga i starten, og når vi har nesa nedi babyen påvirker det melka ved at kroppen produserer mer av antistoffer som trengs mot det babyen er omgitt av. Husker da vi fikk besøk av nabodama etter at eldste kom; hun hadde parfyme og satt med ham i nesten en time, da jeg fikk ham tilbake var første instinkt å snuse og snuse. Og så ble jeg helt på gråten etterpå fordi han hadde mista nyfødt-lukta si.. Jeg synes ikke lillebror har hatt den samme intense nyfødtlukta som eldste hadde, men han lukter godt han og. Sitter med nesa nedi hodet eller magen hans støtt og stadig :) syns til og med det lukter godt under armene hans..
 
Back
Topp