Babylukt

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
"Ååååh det lukter så godt av babyer!"
"Kan jeg få lukte??"
"Gleder meg så til å hilse og lukte på!"

Mangler jeg et gen? Er jeg den eneste i verden som ikke kjenner denne lukta? Aldri kjent den jeg! Om jeg trøkte nesa borti ved det myke punktet i hodet til lillemor så kunne jeg kjenner noe før, men etter første badet med litt olje i luktet hun bare motorolje i min nese.. Jeg har bytta badeolje :P

Hahah syns min egen lukter såååå godt ♥ Har ikke lukta så mye på andre sine, men syns dem jeg har lukta på lukter hærlig ♥
Vi bruker burt bees badeolje, vil nesten spise han opp!

Jeg også syns babyen min lukter nydelig! :)

Syns forresten også 4-åringen min lukter nydelig :)
Hun bruker ikke sjampo så ofte, men når hun bare dusjer og spyler håret så syns jeg det lukter honning :)

Synes ikke hun lukter noen verdens ting jeg heller.. :P

Hun lukter riktignok veldig godt hvis jeg har tatt på bleiekremen fra burt bees :)

Jeg syntes ikke hun lukta så godt til å begynne med og da vi bada henne første gang hjemme var det i en stålvask så da lukta hun metallisk Neste bad var i plastbalje med litt sjampo i alt håret, og når den kraftigste sjampolukta var gått ut etter et døgn begynte jeg å synes at hun lukter godt

Hahah syns min egen lukter såååå godt ♥ Har ikke lukta så mye på andre sine, men syns dem jeg har lukta på lukter hærlig ♥
Vi bruker burt bees badeolje, vil nesten spise han opp!
Tror jeg må kjøpe den!!

Jeg syntes ikke hun lukta så godt til å begynne med og da vi bada henne første gang hjemme var det i en stålvask så da lukta hun metallisk Neste bad var i plastbalje med litt sjampo i alt håret, og når den kraftigste sjampolukta var gått ut etter et døgn begynte jeg å synes at hun lukter godt
Godt det ikke bare er meg :P he he syns alle venninnene mine blir helt tussete av babylukt, og jeg kjenner ingenting :P

Lukte jo så nydelig av beibia <3
Akkurat i dag så lukte han svigermor, den lukten(perfyme) kan eg styra meg for. Nybada mini e den beste lukten :)

Vet ikke om det egentlig lukter noe spesielt, men jeg går å snuser på lillegutt hele tiden. Så det er vel en eller annen lukt jeg blir tiltrukket av :P

Babylukt er fantastisk! Synes ikke tulla mi lukter så mye enda, men elsker det lille jeg lukter. Både min mamma og svigermor snuser på henne hele tiden :P
Synes også nevøen min på 5mnd lukter himmelsk godt av baby :D

Kjenner heller ikke noe. Men han lukter joveldig rent! Og klærne er vasket med neutral, så babylukt er kanskje bare ren og nøyral lukt? :P

Kjenner heller ikke noe. Men han lukter joveldig rent! Og klærne er vasket med neutral, så babylukt er kanskje bare ren og nøyral lukt? :P
Ha ha ja kanskje det? Og morsmelk :P Hun luktet veldig søtt av morsmelk igår kveld!

Back
Topp