Babykurv?

LillTrille

Glad i forumet
Jeg har tittet litt på babykuver siden vi har det litt trangt på sover rommet. Vi får plass til sprinkel senga men da blir det veeeldig trangt.. Er det mange som har invistert i babykurv?
 
Har ei babykorg som me skal ha i stova, men det er ein som bestefar min har laga, og som går på omgang i familien.
 
http://www.bambina.no/index.php?nr=90&case=4&id=862&idkategori=49&kat_name=&prod_name=Lollipop%20White%20gift%20Dark%20babykurv&startrow=  jeg har denne kurven med mahogny stativ og gleder meg til å bruke den, jeg kjøpte kurv da storebror fikk håndlaga vogge så har de hver sin som jeg tar vare på!

I tillegg er storebror 2,5 år når lillebror kommer og kan derfor fint snart flytte ut av sprinkelsengen sin og da slipper jeg kjøpe ny!!
 
Jeg har skikkelig lyst på kurv, men vi har ikke råd eller egentlig ikke plass heller.

Men det er kjempefint!
 


Y_lill skrev:
Har ei babykorg som me skal ha i stova, men det er ein som bestefar min har laga, og som går på omgang i familien.


Så koselig med noe en i familien har laget;;) Blir litt mere tradisjon over det da;;)
 
Vi skal låne vugga til foreldrene min de første månedene. Brukte selv den når jeg var lita :)
 
Nei, har ikke babykurv.. Men kunne tenkt meg kurv siden vi ikke skal ha vogge denne gangen
 
Her velger vi sprinkelseng på soverommet.  I stua har vi gjort lekegrinda om til dagseng.  Dette gjorde vi sist også, funka bra.. Mange fine kurver bare synd de små vokser så fort ut av de..
 
Her har vi en gammel vugge som har blitt brukt i flere generasjoner i mannens familie :)

Snuppa lå i den i 6 mnd inne hos oss, før hun fikk sprinkelseng på eget rom :)
 
Her er det sprinkelseng på rommet, og vugge i stua.
 
Syenes det er heilt nydelig med babykurv, og virker så trygt å godt å sove oppi. men eg tenker også at dette er son dagsove-seng :)
kan jo ikkje bruke den så lenge, og da nå dokke uansett sette sprinkelsenga inn på rommet dokkes.
om ikkje babyen skal få egent rom tidlig da :)

men synes som sagt babykurver er heilt nydelig!

sjøv har vi ei son i stua: (henger i taket)
 
Vi har også en babykurv som går i familien :)  Første som brukte den var min oldefar. Så den er fikset på og "pusset opp" siden den gang da selvfølgelig ;) Så den kommer jeg til å ha i stua. Sprinkelseng på soverommet.
 
Vi har sprinkelseng, er trangt, men det får gå. Men har lyst på en kurv å bruke på dagen i stua, og evt. sette den i lekegrinda. Så hun får være i fred fra storesøster. Men er jo noen vugger som er smalere og mindre. Som du kan ha på soverommet, tror man kan bruke den lenger enn kurv...
 
Vi har tatt ut bagen av barnevogna så sover babyen i den, den første tiden =) Det er ikke dyrt i det hele tatt!!
 
Back
Topp