Babykul

Theacp

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2021
Man får ofte fortere synlig babykul avhengig av kroppsfasong og om man har vært gravid/født før.

Er det noen som har opplevd å få tidlig mage?

Jeg har fått mage, og som sist er gravidbuksene allerede i bruk, men velger å tro jeg bare er oppblåst. :laughing002

Noen dager så oppblåst at jeg ser ut så 5 mnd på vei :P og andre dager ikke ,, da nesten helt «flat» mage. :cat:

Jeg har helt flat mage til vanlig, men nå har den ikke vært det på en ukes tid. Er barn nr 2, og sist fikk jeg ingen antydning til noe mage før uke 19-20 nesten. Så spørs om den ikke kommer før nå. Startet på uke 9 i dag

Fikk ikke mage før rundt uke 20 sist. Nå føler jeg som en gravid i 4. måned. Er nok mye luft :laughing002 Uke 8.

Vel, ja. Er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er 4 mnd på vei. 8åringen i huset har begynt å "lukte lunta". Er veldig tynn i utgangspunktet, så endringer vises raskt. Men det er jo egentlig bare fordi jeg er oppblåst :woot:

Sykt oppblåst selv. Men med første fikk jeg ganske tidlig mage, og mistenker at den kommer tidligere nå med andre mann. Så blir gøy å se!

Spent på når magen kommer denne gangen. Sist fikk jeg ikke mage før etter oul, rundt 22 uker kanskje, og den var ikke synlig for andre før godt over 25 uker :hilarious:
Håper bare ikke den kommer for fort denne gangen, da vi vil holde det hemmelig en stund til!

Er tynn til vanlig..men føler meg stor nå :D

Ikke så godt å få tatt bilde av, men her er jeg 7+6 :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_20210125_175827.jpg
    IMG_20210125_175827.jpg
    13,9 KB · Visninger: 34
Last edited:
Back
Topp